ORSZÁGMÁRKÁZÁS
Versenyképes identitás és imázs teremtése Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai
Kiadó, 2019 Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák
építésének fontosságáról, folyamatáról és korlátairól. Hiánypótló munka, amely a
rendszerezett elméleti alapok áttekintése után gyakorlati iránymutatásokat
fogalmaz meg a témával elméleti vagy gyakorlati szinten foglalkozók számára.
Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik szeretik az igényes és olvasmányos
szakkönyveket, és akiket érdekel, hogy miként lehetne Magyarország országimázsát
innovatív módon formálni. Deli-Gray Zsuzsa kutatóprofesszor, ESSCA School of
Management A kötet friss szemlélete szerint az országimázs formálása alapvetően
asszociáció- és reputációépítés. Komplex, változékony és kihívásokkal teli
szakterület. Papp-Váry Árpád nemzetközileg elismert szakemberként páratlan és
nélkülözhetetlen útmutatót biztosít azok számára, akik a témában bármilyen módon
is érdekeltek. Fehér Katalin tudományos főmunkatárs, Budapesti Gazdasági Egyetem
Termékmárkát építeni nem könnyű feladat, országmárkát építeni ennél is nagyobb
kihívás. Itt a professzionalizmus mellett számos más, szakmán túli faktor
gazdagítja a képletet. A szerző vitathatatlan erénye, hogy ezeken felülemelkedve
szakmai keretet ad, struktúrát vázol, példákat hoz, ellentétes álláspontokat
villant föl, miközben nehézségekre is rámutat, köztük talán a legfontosabbra:
nincs országmárka-építés országépítés nélkül, hisz a márkát végső soron
mégiscsak maga a termék határozza meg. Nagy Bálint marketingtanszék-vezető,
International Business School Magyar nyelven ilyen alapos áttekintés az
országmárkázásról még nem jelent meg. Átfogó, olvasmányos, az olvasót egy új
világgal ismerteti meg, amelynek akarva-akaratlanul ő maga is szerves része. A
könyv egy ígéret: olvasója megértheti a helymárkázás sajátos határterületét, a
marketing, a márkázás, a fogyasztói pszichológia, a stratégiai tervezés és a
közösségépítés sajátos elegyét. Kádár Magor egyetemi docens, Babe?-Bolyai
Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött
Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 228 oldal
Kiadó, 2019 Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák
építésének fontosságáról, folyamatáról és korlátairól. Hiánypótló munka, amely a
rendszerezett elméleti alapok áttekintése után gyakorlati iránymutatásokat
fogalmaz meg a témával elméleti vagy gyakorlati szinten foglalkozók számára.
Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik szeretik az igényes és olvasmányos
szakkönyveket, és akiket érdekel, hogy miként lehetne Magyarország országimázsát
innovatív módon formálni. Deli-Gray Zsuzsa kutatóprofesszor, ESSCA School of
Management A kötet friss szemlélete szerint az országimázs formálása alapvetően
asszociáció- és reputációépítés. Komplex, változékony és kihívásokkal teli
szakterület. Papp-Váry Árpád nemzetközileg elismert szakemberként páratlan és
nélkülözhetetlen útmutatót biztosít azok számára, akik a témában bármilyen módon
is érdekeltek. Fehér Katalin tudományos főmunkatárs, Budapesti Gazdasági Egyetem
Termékmárkát építeni nem könnyű feladat, országmárkát építeni ennél is nagyobb
kihívás. Itt a professzionalizmus mellett számos más, szakmán túli faktor
gazdagítja a képletet. A szerző vitathatatlan erénye, hogy ezeken felülemelkedve
szakmai keretet ad, struktúrát vázol, példákat hoz, ellentétes álláspontokat
villant föl, miközben nehézségekre is rámutat, köztük talán a legfontosabbra:
nincs országmárka-építés országépítés nélkül, hisz a márkát végső soron
mégiscsak maga a termék határozza meg. Nagy Bálint marketingtanszék-vezető,
International Business School Magyar nyelven ilyen alapos áttekintés az
országmárkázásról még nem jelent meg. Átfogó, olvasmányos, az olvasót egy új
világgal ismerteti meg, amelynek akarva-akaratlanul ő maga is szerves része. A
könyv egy ígéret: olvasója megértheti a helymárkázás sajátos határterületét, a
marketing, a márkázás, a fogyasztói pszichológia, a stratégiai tervezés és a
közösségépítés sajátos elegyét. Kádár Magor egyetemi docens, Babe?-Bolyai
Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált, ragasztókötött
Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 228 oldal
Adatlap
Ár: | 4.760 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.10.27 |
Eddig megtekintették 19 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "ORSZÁGMÁRKÁZÁS" című hirdetést látja. (fent)