Betöltés...

EmergeNYC (PC - Steam elektronikus játék licensz)

*EmergeNYC ebben az állapotban korai hozzáférésben* Eddigi legnagyobb
frissítésünk már minden fiókban elérhető! Kérjük, olvassa el mindezt letöltés
közben. Üdvözöljük Brooklynban, a Fire Borough-ban. Barnakövek, bérházak,
adófizetők, projektek, magánlakások, raktárak. Brooklyn Manhattan nyüzsgő
utcáinak, sugárútjainak és magaslatainak az ellentéte. Brooklyn Bedford
Stuyvesant/Crown Heights területei az évenkénti tűzesetekről híresek. Mik az
újdonságok és mik a javítások? Fő célunk ezzel a frissítéssel a két fő probléma
megoldása volt. Rossz teljesítmény és többjátékos. Ez a frissítés éppen ezt
teszi. Sikerült megtalálnom a késésnek tulajdonítható fő összetevőket, és
átterveztem őket, hogy hatékonyabban működjenek. Az előadás éjjel-nappal a
SOKKAL gördülékenyebb játék érdekében. Ez az az optimalizálási frissítés,
amelyre mindenki várt. Másodszor, mindannyian tudjuk, hogy a tűzoltás nem
egyszemélyes munka. Ez egy csapatmunka. A játékunkban ezt szimulálhatjuk
mesterséges intelligencia tűzoltókon keresztül, vagy ha barátaid (vagy idegenek)
csatlakoznak hozzád a többjátékos előcsarnokban, hogy összeálljanak és együtt
dolgozzanak. A multiplayer egy teljesen új és végre élvezetes élmény. A késés, a
szinkronizálatlan mechanika és a játéktörő hibák megszűnnek. A játék olyan
gördülékenyen fut, mint egy egyjátékos játék, és az összes mechanika 95%-a
szinkronizálva van, és úgy működik, ahogy kell. Az alábbiakban a 0.8.3 frissítés
teljes változásnaplója található De először egy megjegyzés Raftól: Először is
szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki játszik vagy játszott ezzel a
játékkal. Ti megadtátok nekem a lehetőséget, hogy azt tegyem, amiért
szenvedélyes vagyok és amiben jó vagyok, és boldog életet élek, hogy minden nap
izgatottan ébredjek, hogy életre kelhessem ezt a látomást. Ez az életem munkája,
és rendkívül büszke vagyok rá. A játék kezdettől fogva vegyes hírnévnek örvend,
hogy egy késleltetett buggyos káosz, és ez tisztességes. Ez volt. Ez a projekt
egy tanulási folyamat volt számomra, és magabiztosan állíthatom, hogy sokkal
jobban teljesítem a munkámat, mint a múltban. Az elmúlt 2 hónapban rengeteget
tanultam, ami a játékfejlesztést illeti. Valami átvette az irányítást bennem, és
az agyam szivacská változott. Megtanultam kódolni, beleástam magam a játék
magjába, hogy megtaláljam azokat a főbb problémákat, amelyek megtörnék a játékos
élményét. Mindannyian tudjuk, mi ez; játéktörő hibák, elviselhetetlen késés és
szörnyű többjátékos élmény. De évekig tanultam, üdvözöltem, és reméltem a
legjobbakat, szó szerint ennek szenteltem az életem. Nagyon sokan láttátok
ugyanazt a látomást, mint én. Köszönöm, és remélem, hogy ez az a frissítés,
amely valóban oda tudja juttatni a játékot, ahol lennie kell. Ezen a ponton
bátran kijelenthetem, hogy az EmergeNYC kétségtelenül a legjobb
vészhelyzeti/tűzoltó játék/sim out. Számos tiszteletreméltó próbálkozás történt,
mint például a Notruf 112, a ?Firefighting Simulator?, amely 2017 óta egy szót
sem posztolt, az Into the flames, amely ígéretes, de még mindig évekkel
elmaradt. Büszke és megtiszteltetés számomra, hogy én vagyok az a személy, aki
jelenleg ezt a műfajt vezeti. Új térkép Egy új Brooklyn alapú térkép 100 új
vészhelyzet Több mint egy tucat új épületbelső 4 bútorozott tűzoltóház valós
társaságokon alapul Pontos utcatáblák és oszlopokon elhelyezett egyirányú táblák
jelzik a tartózkodási helyét Minimap egyirányú útvonaltervekkel, utcanevekkel és
dobozszámokkal Az új térkép funkcionális forgalommal és gyalogos forgalommal
rendelkezik Dinamikus környezeti zaj attól függően, hogy a térkép melyik
területén tartózkodik Hozzáadott gomb az összes egység egyidejű megjelenéséhez
Az ex FDNY Brooklyn Dispatcher hangszereplője sok vészhelyzetben Új Firehouse
interakciók Új animációk, mint például az asztalnál ülve, dohányozni, telefonon
beszélni stb. Nézz YouTube-videókat a tűzoltóházak tévéjén A tűzoltóházakban már
vannak környezeti zónák, ami azt jelenti, hogy csendes lesz a konyhában és a
készülék padlójában A Firehouse riasztási képernyői az aktív vészhelyzeti
információkat mutatják Működő kipufogótömlők a készülék alján, amelyek
automatikusan csatlakoztatják és leválasztják Optimalizálások Az eddigi
legnagyobb optimalizálási frissítés Hatalmas teljesítménynövekedés egyjátékos és
többjátékos módban Számos játékrendszert az alapoktól kezdve újraterveztünk a
hatékonyabb és optimálisabb teljesítmény érdekében Kiküszöbölte a Lag Spikes-t
Megnövelt képkockasebesség minden rendszerben Többjátékos A legnagyobb
többjátékos frissítés Hozzáadott VOIP globális, fireground és diszpécser
csatornákkal, rádió hangeffektusokkal és mikrofonkattintással Játék chatben
olvasva Javított stabilitás Az összes mechanika szinkronizálva van a többjátékos
módban Hatalmas teljesítményjavulás Hozzáadott képesség egy lezuhant játékos
tűzoltó felsegítésére (60 másodperc után lejár) Hozzáadott Mayday Alert gomb,
amely lejátssza a Mayday hangjait minden játékosnak Az összes mechanika 95%-a
szinkronizálva Grafika és világítás Új grafikai, világítási és utófeldolgozási
effektusok A vészvillogók most visszaverik a környezetet Hozzáadott lehetőség,
hogy tócsák legyenek a földön Hozzáadott lehetőség, hogy hó legyen a földön AI
Javított AI válaszidő Megnövelt AI sebességkorlátozás A mesterséges
intelligencia most 15 másodpercet vár, mielőtt kifordulna a tűzrakókból vagy
visszatérne a negyedbe, így a játékos bármilyen ülésben felpattanhat a
szerelékre. Továbbfejlesztett AI forgalom A forgalom mostantól minden játékos
járműnél felismeri és megáll A forgalom most oldalra húzódik, amikor elölről
vagy hátulról dudával közelítik meg a járműveket A kereszteződésekben a forgalom
a szirénák és kürtök bekapcsolásakor leáll Az AI autók törlődnek, ha egy másik
játékos vagy mesterséges intelligencia által irányított jármű elüti, vagy ha
elüti a teherautót, miközben nem tartózkodik benne Új kiegészítések/mechanika
Csapdába esett áldozatok kerültek hozzáadásra, akiket a legtöbb tűznél
megmenthetsz A tüzek most tűz hanghatást játszanak le A tüzek oltáskor megégett
matricák maradnak az égett felületeken Új Gas Odor hívómechanika hozzáadva Új
vízszivárgás hívómechanika hozzáadva Hozzáadott esési sérülés Működő
Kipufogótömlők, amelyek a teherautókhoz csatlakoznak, és automatikusan
lecsatlakoznak, majd újracsatlakoznak A 3. osztályú riasztók tűzveszélyesek
Tweaks / Változások Újratervezett felhasználói felület, hogy karakter módban is
képes legyen új egységek létrehozására és hívására Növelte a karakter futási
sebességét Továbbfejlesztett járműkezelés Tweaked Character Health & Fire
Semage Az MDT képernyőt továbbfejlesztették, hogy valósághűbbnek tűnjön, és
másképp működik Nyomja meg a jobb Shift billentyűt a 10-84 eléréséhez
(színhelyen) A vészhelyzetek már nem kényszerítik az MDT felbukkanását (hangok
vagy MDT csengetési üzenet figyelése) A Marauder II első forgólámpáinak
megnövelt sebessége Black Hood hozzáadva a Squad 252 Driverhez Néhány lehajtható
ajtó vágása hosszabb ideig tart A tömlők általános stabilitása javított
Hibajavítások Kijavítottuk az összes szirénával és kürttel kapcsolatos problémát
a többjátékos módban Javítva a tűzcsapokhoz való csatlakozási problémák Javítva
a több tétel felszerelésével és visszaküldésével kapcsolatos problémák
Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a többszereplős lobbik néha nem indultak
el Javítva a többjátékos módban véletlenszerűen bömbölő kürtök problémája
Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt a motorok azonnal leálltak, amikor valaki
beszáll egy másik járműbe, illetve kiszáll a többjátékos módból Eltávolították
az izzást az erdőtűzről az Akadémián, amely folyamatosan ég Kijavítottuk az
önmagukban vagy más játékosok által távolról nyíló rekeszek problémáit Javítva
az AI sziréna és kürt problémák Javítva a hiányzó fénysávok a járműveken A
Powercall eltávolítása az FDNY Trucks-ból Javítva a PD Car testreszabóval
kapcsolatos problémák Javítva a PD Car első jobb oldali és a vezető hátsó
kerekei túlságosan befelé Kijavítottuk azt a hibát, amely miatt nem tudja
abbahagyni a permetezést, ha a tömlő lecsatlakozik Javítva az SP és MP
motorfedélzeti fegyvereivel kapcsolatos problémák Javítva, hogy nem lehet
kikapcsolni az automatikus szirénát a zászlóaljakon MP-ben Eltávolították a
kettős ugrás képességét Kijavítottuk azokat a problémákat a többjátékos
játékban, amikor valaki más légi létrán mászása miatt a teherautó a levegőben
repül Szinkronizált toronylétra fúvóka spray Szinkronizált fedélzeti fegyverek
Az EmergeNYC egy kitalált szabad világú Manhattanben, Brooklynban, New York
államban található, és a tűzoltó akadémiában található fejlett közlekedési és
gyalogos rendszerrel. A Rhese open world több tucatnyi épületet és felfedezésre
váró területet fog tartalmazni, kezdve az üzletektől, lakóépületektől,
parkolóházaktól, tetős toronyházaktól, metróállomásoktól, alagutaktól és belső
terektől a vészhelyzetek széles skálájának elhelyezésére. Ezenkívül gyönyörűen
részletező lesz, és dinamikus időjárás/nappali és éjszakai rendszerrel
rendelkezik. Az EmergeNYC nem csak a részletekbe megy bele, és számos
lehetőséget kínál a játékosoknak a vészhelyzet helyszínén, hanem akkor is,
amikor nem válaszol egy hívásra, és amikor vészhelyzethez tart. A játékosok
különböző környezetekkel léphetnek kapcsolatba, ha nincsenek elfoglalva. A
tűzoltók 5 egyedi tűzoltóházban helyezkednek el, teljes belső terekkel és 3
motortársulattal, 3 létratársasággal, egy osztagszázaddal, mentőtársasággal és
zászlóaljfőnökkel, akik készen állnak a reagálásra, amikor és ahol szükség van
rá. A rendőröknek lesz egy központi kitalált 14. körzet, ahol a játékosok
kiválaszthatják és testreszabhatják a rendőrségi járműveket, felszereléseket,
fegyvereket és karakterüket. A mentőszolgálat dolgozóinak kórházi sürgősségi
helyiségük lesz, ahol leadhatják a betegeket, és hívás után elláthatják az
ellátást.

Tovább
Adatlap
Ár: 88.980 Ft
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.05.10
Eddig megtekintették 1 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

EmergeNYC (PC - Steam elektronikus játék licensz)
Lehetőségek
Megosztók

Számítógépes játékok rovaton belül a(z) "EmergeNYC (PC - Steam elektronikus játék licensz)" című hirdetést látja. (fent)