Betöltés...

Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz

A Leadwerks Game Engine a legegyszerűbb módja annak, hogy 3D-s játékokat és
VR-élményeket készíts. Tanuljon meg mindent, amire szüksége van átfogó
oktatóanyagaink segítségével. Építsen játékokat a világ legintuitívabb
játékfejlesztő rendszerével. Adja el játékait jogdíjmentes licenccel, vagy ossza
meg őket ingyen a világgal. Főbb jellemzők Tanuljon meg saját jogdíjmentes
játékokat készíteni Rengeteg dokumentációt és oktatóvideót kínálunk, amelyek
végigvezetik Önt saját 3D-s játékai elkészítésének lépésein. A Leadwerks a
tökéletes út ahhoz, hogy a totális noobból a profi játékfejlesztőkké válhasson.
És amikor közzéteszi a kereskedelmi játékát, soha nem kell jogdíjat fizetni. Új
globális megvilágítás és térfogati effektusok A Leadwerks Game Engine 4.1
környezeti szondákat mutat be a globális megvilágításhoz és tükröződésekhez,
valamint volumetrikus fényeffektusokat, mindezt egy könnyen kezelhető és
intuitív kezelőfelületen. Ez minden eddiginél egyszerűbbé teszi a lenyűgöző
grafikával rendelkező játékok létrehozását. Növényzetfestő rendszer A Leadwerks
Game Engine 4 egyedülálló növényzeti rendszert mutat be hatalmas mennyiségű
lombozat kezelésére. Ahelyett, hogy minden egyes példányt a memóriában tárolna,
új rendszerünk egy elosztási algoritmust használ az összes releváns példány
dinamikus kiszámításához minden egyes keretben a renderelés és a fizika
szempontjából. Ez lehetővé teszi a rendkívül sűrű jelenetek megjelenítését
minimális rezsivel. Az eredmények hihetetlenül gyorsak, hatékonyak és könnyen
használhatók. Speciális grafika A Leadwerks az AAA grafikát hardveres
tesszellációval, geometriai árnyékolókkal és akár 32-szeres MSAA-val rendelkező
késleltetett renderelővel teszi elérhetővé. Renderelőnk újradefiniálja a valós
idejű képet a képminőséggel, amely inkább hasonlít egy cg renderhez, mint a múlt
valós idejű játékaihoz. Az OpenGL 4.0 használata a DirectX 11-gyel egyenértékű
grafikát biztosít, az operációs rendszereken átívelő platformok támogatásával a
jövőbeni bővítéshez. Beépített szinttervező eszközök Építsen játékszinteket a
semmiből közvetlenül a szerkesztőben, konstruktív tömör geometriával. Eszközeink
megkönnyítik a terv felvázolását és az ötletek megvalósítását. Bárki megépítheti
saját játékvilágát a Leadwerksben anélkül, hogy szakértő művésznek kellene
lennie. Integrált Lua Script Editor A Lua-t közvetlenül a Leadwerksbe
integráltuk, mivel több száz kereskedelmi játékban, köztük a Crysisben, a World
of Warcraftban és a Garry's Modban már bevált. A Lua zökkenőmentesen
integrálódik a natív kóddal a gyors prototípuskészítés és az azonnali vezérlés
érdekében. A beépített hibakereső segítségével szüneteltetheti a játékot,
átléphet a kódon, és valós időben ellenőrizheti a program minden változóját. A
Lua tökéletes a kezdők számára, és az integrált Just-In-Time (JIT) fordító
biztosítja, hogy a játékai gyorsan futnak, ahogy növekednek. (Kérjük, vegye
figyelembe, hogy a C++ programozás támogatásához Standard Edition DLC
szükséges.) Vizuális folyamatgrafika haladó játékmechanikához Egyedülálló
vizuális folyamatgráfunk lehetővé teszi a tervezők számára, hogy beállítsák a
játék mechanikáját, építsenek interakciókat és tervezzenek fejlett
szkriptsorozatokat anélkül, hogy egy kódsort érintenének. A flowgraph rendszer
zökkenőmentesen integrálható a Lua szkripttel, lehetővé téve a
szkriptprogramozók számára, hogy felfedjék saját funkcióikat, és új
játéklehetőségeket adhassanak hozzá. Jogdíjmentes licenc Az általad készített
játékaid a tiéd. A tiéd, hogy játssz, a tiéd, hogy eladd, a tiéd, hogy
elajándékozd, és tedd, amit akarsz. Soha nem számítunk fel jogdíjat a
Leadwerksben készített játékokért. És mivel csak ingyenes, nyílt forráskódú
köztesszoftver-könyvtárakat használunk, soha nem kell attól tartanod, hogy drága
licenceket vásárolsz harmadik féltől. Steam funkciók Töltsön le és tegyen közzé
játéktartalmat a Steam Workshop segítségével. Tegye közzé képmegjelenítéseket és
YouTube-videókat közvetlenül a Steamben a szerkesztőből. A beépített Steamworks
támogatásnak köszönhetően a játék készen áll a Steamben való közzétételre.
Peer-to-peer hálózatok, hangcsevegés és nyilvános szerverek. Grafika Az OpenGL
4.0 halasztott renderer egységes megvilágítású modellel tetszőleges számú fényt
támogat, amelyek mindegyike lágy dinamikus árnyékokat vet. Az akár 32-szeres
hardveres MSAA a renderelt képeket hihetetlenül élessé és részletessé teszi.
Teljes támogatás a csúcsok, töredékek, geometriák és tessellációs shaderek
számára. A dinamikus megatextúrás terep a terepek gyors renderelését teszi
lehetővé sok réteggel. A hierarchikus hardveres elzáródási lekérdezések gyors
láthatósági tesztelést tesznek lehetővé. Hardveres tesszelláció a dinamikus
valós felületeltolódáshoz a GPU-n. Normál leképezés tükör- és kockatérképes
tükröződésekkel. A példányos renderelés lehetővé teszi nagy mennyiségű objektum
gyors megrajzolását. A hardveres nyúzás gyors nyúzott animációt biztosít.
Késleltetett átlátszóság több egymást átfedő árnyékolóréteggel. Valós idejű háló
módosítás. Trilineáris és akár 16-szoros anizotróp szűrés. Keverési és átmeneti
animációs sorozatok. Animációs sorozatok kibontása a szerkesztőben. Szerkesztő
Az automatikus eszközkezelés újratölti a modelleket és textúrákat, ha egy másik
alkalmazásból módosulnak. FBX-, DDS-, BMP-, JPG-, PNG-, TGA- és PSD-fájlok
húzással importálhatók. A vizuális interfész a művészeti folyamat minden
aspektusát vezérli. Konstruktív szilárdgeometria modellező eszközök. Az
ecsetprimitívek közé tartozik a doboz, az ék, a henger, a gömb, az ív, a cső és
a tórusz. Automatikus UV-térképezés. Ecset sima csoportokat. A GPU-gyorsított
terepszerkesztő selymesen simává és gyorssá teszi a szobrászatot. Beépített
shader szerkesztő azonnali megjelenítéssel és hibakiemeléssel. Natív
felhasználói felület minden támogatott platformon használatos. Programozás
Beépített Lua szkriptszerkesztő hibakeresővel, kódlépéssel és szintaktikai
kiemeléssel. A vizuális folyamatábra lehetővé teszi az objektumok
összekapcsolását a játék interakcióinak vezérléséhez és szkriptelt sorozatok
beállításához. Indítsa el a játékot, és futtassa a Lua virtuális gép
hibakeresését. Az API tervezés egy objektumorientált parancskészlettel lehetővé
teszi bármilyen típusú játék kódolását. Az entitásszkriptek objektumonkénti hook
felületet biztosítanak. A közvetlen programozás lehetővé teszi a játék
ciklusának és programszerkezetének irányítását. A szkriptváltozók vizuális
felületen jelennek meg, és valós időben töltődnek be. AI A Navmesh
útvonalkeresés automatikus AI-navigációt biztosít, amely mindenhol működik. A
karaktervezérlő mozgása zökkenőmentesen integrálva a fizikával és az útkereső
rendszerekkel. Állítsa be az entitásokat úgy, hogy automatikusan üldözzenek egy
másik objektumot vagy navigáljanak egy pozícióba. Fizika Gyors és pontos merev
test fizika. Megszorítások, beleértve a csuklópántot, a gömbcsuklót és a
csúszócsuklókat. A csuklós működtetők gyors és stabil motoros kényszert
biztosítanak az ajtókhoz, robotkarokhoz és egyéb mozgásokhoz. Automatikus
fizikai alakszámítás. Fizikai alakzatokat generál a szerkesztőben modellekből
vagy ecsetekből. Elsöprő ütközés. Raycasting vonalakkal vagy gömbökkel.
Részecskék Valós idejű részecskeszerkesztő azonnali megjelenítéssel. A
kibocsátási mennyiségek közé tartozik a doboz, a gömb, a henger, a cső és a kúp.
Állítható görbe grafikon alfa és skála. Részecske-animációs lapok állítható
képkockák számával és elrendezésével. Sebesség alapú forgás az irányított
részecskékhez, mint a szikra. Hang 3D hang térbeli megjelenítés. Hangot ad ki
bármely entitásból. Az automatikus csatornakezelés felszabadítja a szükségtelen
csatornákat. Bármikor ugrás a hangzásban.

Tovább
Adatlap
Ár: 15.055 Ft
Játék: Playstation
 
Feladás dátuma: 2024.04.30
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz
Lehetőségek
Megosztók

Számítógépes játékok rovaton belül a(z) "Leadwerks Game Engine (PC - Steam elektronikus játék licensz" című hirdetést látja. (fent)