
Tanítsd meg tanulni!
Tanítsd meg tanulni! A legtöbb, amit tehetünk a gyerekünkért, az az, hogy nem
engedjük elveszíteni a tanulási képességeit! Ha hagyjuk, hogy vidáman, játékosan
fedezze fel ő maga a világot, és ha kell, mutatunk neki olyan tanulási
eszközöket és módszereket, amelyek az elménk működéséhez igazodnak, nem pedig az
elméjét akarjuk rákényszeríteni értelmetlen szabályok alkalmazására. Ha ezt
megtettük, elvégeztük a vállalt feladatunkat. A hatékony módszerek használata,
vagyis a tanulás már a gyerek dolga! Meggyőződésem, hogy az agyunk éppen
ugyanolyan gyerekkorunkban, mint felnőttként. Szerkezetét, működési elvét
tekintve nem ? vagy nem túl sokat ? változik, a legfőbb változás benne nem más,
mint az, ahogyan használjuk. Amikor tréningeket tartok gyerekeknek, gyakran
elmondom, hogy Albert Einstein vagy Szentgyörgyi Albert agya is ugyanolyan
szerkezetű volt, mint bármelyikünké, a különbség ?csak? annyi volt, ahogyan
használták. Az is meggyőződésem, hogy a hatékony tanulás alapösztönével
születünk, aztán ahogyan magunkra szedünk ? néha erőltetünk ? módszereket,
meggyőződéseket, sztereotípiákat, úgy változik az agyunk használati módja is, és
néha valóságnak véljük azt, hogy ?az én agyam már nem úgy működik, mint régen!?
? holott az igazság az, hogy nem úgy használom, ahogy régen. A gyerekeknek szóló
Lépéselőny ? Tanulj meg tanulni! című könyvet azért írtam, hogy segítsek élményt
találni az elméjük kreatív világában, ez a könyv a szülőknek szól. Arról, hogy a
gyerekünk után hogyan segítsük világra a sikeres felnőttet is.
engedjük elveszíteni a tanulási képességeit! Ha hagyjuk, hogy vidáman, játékosan
fedezze fel ő maga a világot, és ha kell, mutatunk neki olyan tanulási
eszközöket és módszereket, amelyek az elménk működéséhez igazodnak, nem pedig az
elméjét akarjuk rákényszeríteni értelmetlen szabályok alkalmazására. Ha ezt
megtettük, elvégeztük a vállalt feladatunkat. A hatékony módszerek használata,
vagyis a tanulás már a gyerek dolga! Meggyőződésem, hogy az agyunk éppen
ugyanolyan gyerekkorunkban, mint felnőttként. Szerkezetét, működési elvét
tekintve nem ? vagy nem túl sokat ? változik, a legfőbb változás benne nem más,
mint az, ahogyan használjuk. Amikor tréningeket tartok gyerekeknek, gyakran
elmondom, hogy Albert Einstein vagy Szentgyörgyi Albert agya is ugyanolyan
szerkezetű volt, mint bármelyikünké, a különbség ?csak? annyi volt, ahogyan
használták. Az is meggyőződésem, hogy a hatékony tanulás alapösztönével
születünk, aztán ahogyan magunkra szedünk ? néha erőltetünk ? módszereket,
meggyőződéseket, sztereotípiákat, úgy változik az agyunk használati módja is, és
néha valóságnak véljük azt, hogy ?az én agyam már nem úgy működik, mint régen!?
? holott az igazság az, hogy nem úgy használom, ahogy régen. A gyerekeknek szóló
Lépéselőny ? Tanulj meg tanulni! című könyvet azért írtam, hogy segítsek élményt
találni az elméjük kreatív világában, ez a könyv a szülőknek szól. Arról, hogy a
gyerekünk után hogyan segítsük világra a sikeres felnőttet is.

Adatlap
Ár: | 2.790 Ft |
Könyvkereső: | Otthon, lakberendezés, család |
Feladás dátuma: | 2025.04.10 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Tanítsd meg tanulni!" című hirdetést látja. (fent)