
Hatékonyságnövelés stresszmentesen - David Allen
Valóban stresszmentesen növelhetjük hatékonyságunkat, ha megtanuljuk tudatosan
kisöpörni elménkből a figyelemelterelő tényezőket? A munkában és a magánéletben
nem az időhiány az igazi probléma, bármennyire ezt gondoljuk is, hanem sokkal
inkább az, hogy nem látjuk tisztán és nem határozzuk meg pontosan a feladatot és
a szükséges lépéseket. Emiatt élünk állandó stresszben (még ha nem is valljuk be
magunknak), és már el sem tudjuk képzelni, hogy másként is lehetne. A
GTD(Getting Things Done)-módszer abban segít, hogy ne csak az idővel
gazdálkodjunk, hanem a gondolataink között is rendet tegyünk. David Allen
könyvének, amely a Time szerint az évtized legjobb önsegítő műve, átdolgozott és
bővített kiadása számos technikát kínál elménk tehermentesítéséhez, hogy növelni
tudjuk hatékonyságunkat és oldjuk belső feszültségeinket. DAVID ALLEN vezetési
tanácsadó és tapasztalt coach, a GTD-módszer atyja, a személyes hatékonyság
témájának egyik legbefolyásosabb kutatója. Több multinacionális cégnél és
nemzetközi szervezetnél dolgozott már tanácsadóként. Évente több ezer
vállalatvezetőnek és magánembernek tart szemináriumokat és tréningeket. Cikkei
sorra jelennek meg a Fast Company, a Fortune, a Los Angeles Times, a The New
York Times, a The Wall Street Journal hasábjain. Könyve eddig 30 országban több
mint 2 millió példányban jelent meg. Jelenleg Amszterdamban él. Már egy tucat
embernek javasoltam a Preziben, hogy alakítsa ki a saját GTD-rendszerét. Aki
megteszi, produktívabb, sikeresebb ember lehet. Ez egyszerű, mint a GTD. Halácsy
Péter, a Prezi társalapítója, technológiai igazgatója A GTD az információs kor
vallása, amely kétségtelenül megváltoztatja az emberek munkastílusát és
életmódját. Wired Az egész megközelítés nemcsak a hatékonyságomat fokozta, de a
közérzetemen is javított. Elképesztő, mennyire megvetette a lábát ez a módszer
szerte a világon. Olyan, mint egy igazi mozgalom! Daniel H. Pink, a Motiváció
3.0 című könyv szerzője
kisöpörni elménkből a figyelemelterelő tényezőket? A munkában és a magánéletben
nem az időhiány az igazi probléma, bármennyire ezt gondoljuk is, hanem sokkal
inkább az, hogy nem látjuk tisztán és nem határozzuk meg pontosan a feladatot és
a szükséges lépéseket. Emiatt élünk állandó stresszben (még ha nem is valljuk be
magunknak), és már el sem tudjuk képzelni, hogy másként is lehetne. A
GTD(Getting Things Done)-módszer abban segít, hogy ne csak az idővel
gazdálkodjunk, hanem a gondolataink között is rendet tegyünk. David Allen
könyvének, amely a Time szerint az évtized legjobb önsegítő műve, átdolgozott és
bővített kiadása számos technikát kínál elménk tehermentesítéséhez, hogy növelni
tudjuk hatékonyságunkat és oldjuk belső feszültségeinket. DAVID ALLEN vezetési
tanácsadó és tapasztalt coach, a GTD-módszer atyja, a személyes hatékonyság
témájának egyik legbefolyásosabb kutatója. Több multinacionális cégnél és
nemzetközi szervezetnél dolgozott már tanácsadóként. Évente több ezer
vállalatvezetőnek és magánembernek tart szemináriumokat és tréningeket. Cikkei
sorra jelennek meg a Fast Company, a Fortune, a Los Angeles Times, a The New
York Times, a The Wall Street Journal hasábjain. Könyve eddig 30 országban több
mint 2 millió példányban jelent meg. Jelenleg Amszterdamban él. Már egy tucat
embernek javasoltam a Preziben, hogy alakítsa ki a saját GTD-rendszerét. Aki
megteszi, produktívabb, sikeresebb ember lehet. Ez egyszerű, mint a GTD. Halácsy
Péter, a Prezi társalapítója, technológiai igazgatója A GTD az információs kor
vallása, amely kétségtelenül megváltoztatja az emberek munkastílusát és
életmódját. Wired Az egész megközelítés nemcsak a hatékonyságomat fokozta, de a
közérzetemen is javított. Elképesztő, mennyire megvetette a lábát ez a módszer
szerte a világon. Olyan, mint egy igazi mozgalom! Daniel H. Pink, a Motiváció
3.0 című könyv szerzője

Adatlap
Ár: | 2.490 Ft |
Könyvkereső: | EGYÉB |
Feladás dátuma: | 2025.04.15 |
Eddig megtekintették 7 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Hatékonyságnövelés stresszmentesen - David Allen" című hirdetést látja. (fent)