
Üzleti patika 1. (hasznos alap TONKönyv üzletembereknek) - T
A ?jó válaszok? könyve, Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek
arra, hogyan tarthatják meg piaci pozíciójukat, hogyan növelhetik üzleti
forgalmukat, akik tudni szeretnék, mi az a személyes hozzáadott érték, amely nem
kerül pénzbe, de rengeteget számít a cég üzleti eredményességében. Nagy
várakozás előzte meg a Tonk Emil első könyvének megjelenését, amely több mint 30
év tapasztalatát foglalja össze ? többek között olyan égető kérdésekre
válaszolva, mint: 1. Mire figyeljünk a személyes és telefonos kommunikáció
során? 2. Mi a személy szerepe a vállalati kommunikációs fronton? 3. Hogyan
védjük meg árainkat az üzleti tárgyaláson? 4. Hogyan kezeljük a felmerülő
kifogásokat? 5. Hogyan zárjunk le ügyesen egy tárgyalást? 6. Mit tehet egy
vállalat az olcsóbb és/vagy erősebb versenytársakkal? 7. Hogyan tudja megőrizni
a piaci előnyöket, amikor újabb szereplők jelennek meg a versenyben? 8. Hogyan
bánjunk az ügyfelekkel annak érdekében, hogy egy stabil vevőkör alakulhasson ki?
A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést rengeteg humoros anekdota,
vicc és illusztráció segíti. A kérdés-felelet ? forma lehetővé teszi, hogy ha
megfogalmazódik bennünk egy kérdés, akkor tálcán megkapjuk a választ. Ha olyan
problémával találkozunk, amelyre nincs jó megoldásunk, bármikor fellapozhatjuk a
könyvet, hogy olyan módszereket találjunk, amelyeket már másnap alkalmazhatunk,
melyekkel már másnap eredményeket érhetünk el. A sikeres üzletembereket
megerősíti, hogy jó úton haladnak. Az új megközelítés alternatívákat és
biztonságot nyújt arra az esetre, ha a megszokott megoldások nem a megfelelő,
elvárt eredményt hozzák. Az olvasónak nem kell évekig gondolkodni azon, hogyan
találhatja meg az üzleti növekedés forrását, ezt a szerző megtette helyette.
Egyszerűen le kell venni a könyvet a polcról, és felütni a megfelelő helyen. Az
Üzleti Patikában megtalálható tárgyalási és kommunikáció ismeretek
nélkülözhetetlenek minden értékesítési és kereskedelmi területen dolgozó
üzletember, üzletkötő, hálózatépítő számára, akik cégeket képviselnek, és cégek
nevében tárgyalnak árakról, feltételekről.
arra, hogyan tarthatják meg piaci pozíciójukat, hogyan növelhetik üzleti
forgalmukat, akik tudni szeretnék, mi az a személyes hozzáadott érték, amely nem
kerül pénzbe, de rengeteget számít a cég üzleti eredményességében. Nagy
várakozás előzte meg a Tonk Emil első könyvének megjelenését, amely több mint 30
év tapasztalatát foglalja össze ? többek között olyan égető kérdésekre
válaszolva, mint: 1. Mire figyeljünk a személyes és telefonos kommunikáció
során? 2. Mi a személy szerepe a vállalati kommunikációs fronton? 3. Hogyan
védjük meg árainkat az üzleti tárgyaláson? 4. Hogyan kezeljük a felmerülő
kifogásokat? 5. Hogyan zárjunk le ügyesen egy tárgyalást? 6. Mit tehet egy
vállalat az olcsóbb és/vagy erősebb versenytársakkal? 7. Hogyan tudja megőrizni
a piaci előnyöket, amikor újabb szereplők jelennek meg a versenyben? 8. Hogyan
bánjunk az ügyfelekkel annak érdekében, hogy egy stabil vevőkör alakulhasson ki?
A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést rengeteg humoros anekdota,
vicc és illusztráció segíti. A kérdés-felelet ? forma lehetővé teszi, hogy ha
megfogalmazódik bennünk egy kérdés, akkor tálcán megkapjuk a választ. Ha olyan
problémával találkozunk, amelyre nincs jó megoldásunk, bármikor fellapozhatjuk a
könyvet, hogy olyan módszereket találjunk, amelyeket már másnap alkalmazhatunk,
melyekkel már másnap eredményeket érhetünk el. A sikeres üzletembereket
megerősíti, hogy jó úton haladnak. Az új megközelítés alternatívákat és
biztonságot nyújt arra az esetre, ha a megszokott megoldások nem a megfelelő,
elvárt eredményt hozzák. Az olvasónak nem kell évekig gondolkodni azon, hogyan
találhatja meg az üzleti növekedés forrását, ezt a szerző megtette helyette.
Egyszerűen le kell venni a könyvet a polcról, és felütni a megfelelő helyen. Az
Üzleti Patikában megtalálható tárgyalási és kommunikáció ismeretek
nélkülözhetetlenek minden értékesítési és kereskedelmi területen dolgozó
üzletember, üzletkötő, hálózatépítő számára, akik cégeket képviselnek, és cégek
nevében tárgyalnak árakról, feltételekről.

Adatlap
Ár: | 2.890 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.02.27 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Üzleti patika 1. (hasznos alap TONKönyv üzletembereknek) - T" című hirdetést látja. (fent)