
Macromedia Flash MX 2004 és 8 verziók - Sikos László
A könyv a népszerű webes grafikai program, a Flash legújabb verzióit ismerteti.
Napjainkban a weben előtérbe került a design, a színek kavalkádja, az interaktív
tartalom, az animációk, a hangeffektusok. Az érdekes és szemet gyönyörködtető
webgrafikák készítésének első számú technológiája a Flash. Sokan még nem is
nagyon ismerik, mások már el sem tudják képzelni a weblapokat ilyen tartalom
nélkül. A Flash megismeréséhez nem elegendő néhány meglévő oldal megtekintése,
kielemzése (bár ez sem hátrányos). A hatékony munkához elengedhetetlen bizonyos
számítógépes grafikai ismeret megléte. A tervezés pedig egyéni kreativitás
függvénye, így saját magunknak kell eldöntenünk, mennyire tudunk érdekes és új
hatásokat kitalálni, majd azokat megvalósítani. A Flash fejlesztőkörnyezet
legújabb változatait, a Flash MX 2004 és Flash MX Professional 2004 rendszereket
teljesen az alapoktól ismerjük meg. A rendszer telepítésétől kezdve a
rendszerkövetelményeken át a fejlesztőkörnyezet eszközeinek, paneljeinek,
menüinek megismerésén keresztül jutunk el a Flash alkalmazások létrehozásáig. A
könyv végig olyan példákat használ, melyek az ingyenesen letölthető
fejlesztőkörnyezet részei, így mindenkinek rendelkezésére állnak a Flash
beszerzése után. Röviden áttekintjük a Flash saját scriptnyelvét, az
ActionScript-et is. Végül megismerkedünk a Flash komponensek használatával, sőt
a saját komponensek létrehozásával is. Nem szabad megfeledkeznünk a szépség
áráról sem. A Flash alkalmazása számos problémát vet fel, melyeket feltétlenül
meg kell oldanunk, ha tökéletesen megjelenő grafikákat, illetve jól működő
animációkat, menüket szeretnénk készíteni. A könyv végigolvasása, a környezet
próbálgatása, a menük és panelek munka közben történő elemzése segít elindulni a
Flash-es fejlesztés megtanulásában. A rendszer megismerésén túl érdemes meglévő,
kész animációkat is megnyitni, kielemezni. A grafikai tapasztalattal rendelkezők
más programokban már kamatoztatott tudásukat immár a webes grafikák és animációk
készítése során is felhasználhatják. Ahogy néhány éve a scriptek megjelenése
tette dinamikusabbá a világhálót, most a Flash technológiával tehetjük azt
szebbé, érdekesebbé.
Napjainkban a weben előtérbe került a design, a színek kavalkádja, az interaktív
tartalom, az animációk, a hangeffektusok. Az érdekes és szemet gyönyörködtető
webgrafikák készítésének első számú technológiája a Flash. Sokan még nem is
nagyon ismerik, mások már el sem tudják képzelni a weblapokat ilyen tartalom
nélkül. A Flash megismeréséhez nem elegendő néhány meglévő oldal megtekintése,
kielemzése (bár ez sem hátrányos). A hatékony munkához elengedhetetlen bizonyos
számítógépes grafikai ismeret megléte. A tervezés pedig egyéni kreativitás
függvénye, így saját magunknak kell eldöntenünk, mennyire tudunk érdekes és új
hatásokat kitalálni, majd azokat megvalósítani. A Flash fejlesztőkörnyezet
legújabb változatait, a Flash MX 2004 és Flash MX Professional 2004 rendszereket
teljesen az alapoktól ismerjük meg. A rendszer telepítésétől kezdve a
rendszerkövetelményeken át a fejlesztőkörnyezet eszközeinek, paneljeinek,
menüinek megismerésén keresztül jutunk el a Flash alkalmazások létrehozásáig. A
könyv végig olyan példákat használ, melyek az ingyenesen letölthető
fejlesztőkörnyezet részei, így mindenkinek rendelkezésére állnak a Flash
beszerzése után. Röviden áttekintjük a Flash saját scriptnyelvét, az
ActionScript-et is. Végül megismerkedünk a Flash komponensek használatával, sőt
a saját komponensek létrehozásával is. Nem szabad megfeledkeznünk a szépség
áráról sem. A Flash alkalmazása számos problémát vet fel, melyeket feltétlenül
meg kell oldanunk, ha tökéletesen megjelenő grafikákat, illetve jól működő
animációkat, menüket szeretnénk készíteni. A könyv végigolvasása, a környezet
próbálgatása, a menük és panelek munka közben történő elemzése segít elindulni a
Flash-es fejlesztés megtanulásában. A rendszer megismerésén túl érdemes meglévő,
kész animációkat is megnyitni, kielemezni. A grafikai tapasztalattal rendelkezők
más programokban már kamatoztatott tudásukat immár a webes grafikák és animációk
készítése során is felhasználhatják. Ahogy néhány éve a scriptek megjelenése
tette dinamikusabbá a világhálót, most a Flash technológiával tehetjük azt
szebbé, érdekesebbé.

Adatlap
Ár: | 1.100 Ft |
Könyvkereső: | Műszaki |
Feladás dátuma: | 2025.02.14 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Macromedia Flash MX 2004 és 8 verziók - Sikos László" című hirdetést látja. (fent)