
Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben - Katona Norb
A közhiedelemmel ellentétben a marketing és a PR nem egyenlő a reklámmal és a
hírnévvel; értelmezésük sokrétű, önálló tudományterületek jelöl. A marketing
abban segít egy szakembert, terméket vagy szolgáltatást, hogy annak
megszületésétől kezdve végigkísérje életútját a fogyasztók elégedettsége
érdekében, a PR eszközeinek alkalmazásával pedig megteremthető annak hitelessége
és növelhető a népszerűsége.
hírnévvel; értelmezésük sokrétű, önálló tudományterületek jelöl. A marketing
abban segít egy szakembert, terméket vagy szolgáltatást, hogy annak
megszületésétől kezdve végigkísérje életútját a fogyasztók elégedettsége
érdekében, a PR eszközeinek alkalmazásával pedig megteremthető annak hitelessége
és növelhető a népszerűsége.

Adatlap
Ár: | 14.490 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.04.25 |
Eddig megtekintették 9 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben - Katona Norb" című hirdetést látja. (fent)