
Kulcs a kezedben: Multi-Level Marketing - Peter Clothier - Z
TARTALOM Előszó 11 Bevezetés az első kiadáshoz 13 Bevezetés a második kiadáshoz
16 Mi is az a multi-level marketing 19 Mit nyújthat önnek az MLM 19 Mi a
trükkje? 20 Törvényes? 21 Hogyan működik? 21 Az üzletkötők 24 A nyereség
elosztása 27 A termékek eladása 28 Múlt, jelen és jövő 29 Közvetlen értékesítés
29 Az MLM kialkulása 30 Az MLM fejlődése 31 Piramisépítés 33 A Direkt
Értékesítők Szövetsége 35 Az MLM ma 36 Az MLM holnap 37 Statisztika 38
Összefoglalás 40 Az MLM üzlet előnyei 41 Mindenki végezheti 41 Korlátlan
lehetőség 42 Kis kockázat 43 Rugalmasság 44 Nincs főnök, nincsenek munkatársak
44 Képzés, tanácsadás és támogatás 45 Idő 46 Biztonság 47 Keressen amennyit
megérdemel 48 Egy családi vállalkozás 49 Egy nemzetközi vállalkozás 50 Egy előre
gyártott üzlet 51 Elismerés 52 Az emberek segítése 53 A biztos üzlet 54
Nincsenek megadott működési területek 54 Nincsenek kétes tartozások 55 Korai
visszavonulás 55 Egyenlő esélyek 56 Összefoglalás 57 Hogyan működik 58 Az MLM
meghatározása 58 Hogyan működik az MLM 59 Szponzorálás 59 Szerződés 59
Kiskereskedelem 61 Termékforgalmazás 61 Árrés és árengedmény 62 Egy hálózat
kiépítése 64 Profit és jövedelem 64 Jogdíjak, jutalékok és bonuszok 68 Teljes
munkaidő 71 Visszavonulás (Nyugdíjazás) 72 Variációk az MLM témájára 73 Vásárlói
klubok 73 Magazinok 75 Mátrixok 76 Hólabda-levelezés 77 Összefoglalás 78 A
döntéshozatal 79 Ez az ön döntése 80 Ne siesse el 80 Nincs vesztenivaló 80 Egy
figyelmeztető megjegyzés 81 Öt dolog, amelyet fontolóra kell venni 82 Ön 82 A
termékek 83 A vállalat 87 Menedzsment 87 Adminisztráció 88 Képzés 89 DSA-tagság
Angliában 90 Vizsgálja meg a tényeket 91 A marketingterv 92 Kiskereskedelmi
profit 94 Magasabb szintű jutalékok, engedmény 94 Jogdíjak és anyagi ösztönzők
95 Az üzletvitel szabályai 98 Az emberek 99 Összefoglalás 100 A sikeres üzlet
kiépítése 101 Mi a siker? 101 Semmi sem igazán könnyű, ami érdekes 103 Tervezés
103 A szervezés 103 Költségvetés 106 Az üzlet építése 108 Az indulás - a
névlista 109 Üzlettársak keresése 110 Az emberek minősítése 112 Az üzleti
találkozók 113 A telefon használata 114 Az összejövetel megszervezése 115 Az
érdeklődés felkeltésének más módjai 117 Reklámozás 117 Kazetták 119 Üzleti
bemutatók 120 Otthoni bemutatók 120 Nyilvános összejövetelek 121 Szemtől szemben
124 Szakmai anyagok 125 Utótalálkozók 127 Nincs időm 128 Semmit sem tudnék
eladni 129 Nem ismerek elég embert 129 Nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni 129
Összefoglalás 130 A sikeres eladás alapjai 131 Terjesztés, nem eladás 131 Az
áruk ismerete 133 Tervezés 133 Hogyan találjunk vásárlókat? 134 Elmesélés, nem
eladás 135 Üzletekkel üzletelni 136 Fogadások 136 A nyilvánosság 137 Hirdetés
137 Ajánlások 138 Kapcsolat a vásárlókkal 138 Hitel 140 A vásárlónak mindig
igaza van 140 Összefoglalás 140 A siker elvei 141 A kitartás 142 A
következetesség 145 Az elkötelezettség 146 A vágy 151 A bemutatás 152 A cél
meghatározása 154 Tanítás 157 A pozitív beállítottság 160 Az énkép 163 A
lelkesedés 164 A cselekvés 165 Képes legyen nagyban gondolkodni 166 Legyen
önmaga 168 A professzionalizmus 169 A motiváció és az inspiráció 171 A szervezet
173 Oktatás 174 Munkamegosztás 176 Kommunikáció 177 Az elismerés 178
Becsületesség 179 Összefoglaló 180 Interjúk 181 Derek és Vivienne Ross 182 Gary
Skillman 191 Philip Askew 197 Geoff Liberman 204 Trevor és Jackie Lowe 210 Gigi
Field és Neil Verlander 221 Trevor Mitchell 230 Mítoszok és félreértések 236 A
piramiseladás 237 Telítődni fog 242 Másokat kell rávenned, hogy számodra
értékesítsenek 249 Egy ilyen kicsi részesedésből sohsem lesz komoly pénz 250 El
fogod veszíteni az összes barátodat 251 Az alacsonyabb szinten lévőket
kihasználják vagy Kihasználják az embereket 252 Kényszeríteni fogják az állandó
eladásra 255 Egy sűrűn lakott területen kell élned 257 Ez egy kultusz 258
Ajtókon kell kopogtatni 261 Összefoglalás 262 MLM-jog és -gyakorlat Angliában
263 Az 1973. évi Tisztességes Kereskedelmi Törvény 264 A Piramis Eladási
Rendszer Szabályzói 1989, 1990 265 Kereskedelmi meghatározások 269 Árak 270
Visszavonás 271 Szerzői jog 271 Védjegyek 272 Hirdetések 272 Etika 273 Az
Angliában működő Közvetlen Értékesítési Szövetség (DSA) 275 Gyakorlati
szabályzat 276 Az Üzleti Tevékenységek Szabályzata (Angliában) 277 Az angliai
Ipari és Kereskedelmi Minisztérium (DTI) 278 1. Melléklet. MLM-vállalatok az
Egyesült Királyságban 280 2. Melléklet. Egy nevezetes újságcikk az MLM-ről 284
3. Melléklet. Játék a pénzzel és a törvény 289 4. Melléklet. A jogi helyzet
Írországban 292 Az 1980-as Piramisértékesítési Törvény Angliában 293 5.
Melléklet. Irodalomjegyzék 294 Hasznos címek a szakmában dolgozók részére
Angliában
16 Mi is az a multi-level marketing 19 Mit nyújthat önnek az MLM 19 Mi a
trükkje? 20 Törvényes? 21 Hogyan működik? 21 Az üzletkötők 24 A nyereség
elosztása 27 A termékek eladása 28 Múlt, jelen és jövő 29 Közvetlen értékesítés
29 Az MLM kialkulása 30 Az MLM fejlődése 31 Piramisépítés 33 A Direkt
Értékesítők Szövetsége 35 Az MLM ma 36 Az MLM holnap 37 Statisztika 38
Összefoglalás 40 Az MLM üzlet előnyei 41 Mindenki végezheti 41 Korlátlan
lehetőség 42 Kis kockázat 43 Rugalmasság 44 Nincs főnök, nincsenek munkatársak
44 Képzés, tanácsadás és támogatás 45 Idő 46 Biztonság 47 Keressen amennyit
megérdemel 48 Egy családi vállalkozás 49 Egy nemzetközi vállalkozás 50 Egy előre
gyártott üzlet 51 Elismerés 52 Az emberek segítése 53 A biztos üzlet 54
Nincsenek megadott működési területek 54 Nincsenek kétes tartozások 55 Korai
visszavonulás 55 Egyenlő esélyek 56 Összefoglalás 57 Hogyan működik 58 Az MLM
meghatározása 58 Hogyan működik az MLM 59 Szponzorálás 59 Szerződés 59
Kiskereskedelem 61 Termékforgalmazás 61 Árrés és árengedmény 62 Egy hálózat
kiépítése 64 Profit és jövedelem 64 Jogdíjak, jutalékok és bonuszok 68 Teljes
munkaidő 71 Visszavonulás (Nyugdíjazás) 72 Variációk az MLM témájára 73 Vásárlói
klubok 73 Magazinok 75 Mátrixok 76 Hólabda-levelezés 77 Összefoglalás 78 A
döntéshozatal 79 Ez az ön döntése 80 Ne siesse el 80 Nincs vesztenivaló 80 Egy
figyelmeztető megjegyzés 81 Öt dolog, amelyet fontolóra kell venni 82 Ön 82 A
termékek 83 A vállalat 87 Menedzsment 87 Adminisztráció 88 Képzés 89 DSA-tagság
Angliában 90 Vizsgálja meg a tényeket 91 A marketingterv 92 Kiskereskedelmi
profit 94 Magasabb szintű jutalékok, engedmény 94 Jogdíjak és anyagi ösztönzők
95 Az üzletvitel szabályai 98 Az emberek 99 Összefoglalás 100 A sikeres üzlet
kiépítése 101 Mi a siker? 101 Semmi sem igazán könnyű, ami érdekes 103 Tervezés
103 A szervezés 103 Költségvetés 106 Az üzlet építése 108 Az indulás - a
névlista 109 Üzlettársak keresése 110 Az emberek minősítése 112 Az üzleti
találkozók 113 A telefon használata 114 Az összejövetel megszervezése 115 Az
érdeklődés felkeltésének más módjai 117 Reklámozás 117 Kazetták 119 Üzleti
bemutatók 120 Otthoni bemutatók 120 Nyilvános összejövetelek 121 Szemtől szemben
124 Szakmai anyagok 125 Utótalálkozók 127 Nincs időm 128 Semmit sem tudnék
eladni 129 Nem ismerek elég embert 129 Nem hiszem, hogy meg tudnám csinálni 129
Összefoglalás 130 A sikeres eladás alapjai 131 Terjesztés, nem eladás 131 Az
áruk ismerete 133 Tervezés 133 Hogyan találjunk vásárlókat? 134 Elmesélés, nem
eladás 135 Üzletekkel üzletelni 136 Fogadások 136 A nyilvánosság 137 Hirdetés
137 Ajánlások 138 Kapcsolat a vásárlókkal 138 Hitel 140 A vásárlónak mindig
igaza van 140 Összefoglalás 140 A siker elvei 141 A kitartás 142 A
következetesség 145 Az elkötelezettség 146 A vágy 151 A bemutatás 152 A cél
meghatározása 154 Tanítás 157 A pozitív beállítottság 160 Az énkép 163 A
lelkesedés 164 A cselekvés 165 Képes legyen nagyban gondolkodni 166 Legyen
önmaga 168 A professzionalizmus 169 A motiváció és az inspiráció 171 A szervezet
173 Oktatás 174 Munkamegosztás 176 Kommunikáció 177 Az elismerés 178
Becsületesség 179 Összefoglaló 180 Interjúk 181 Derek és Vivienne Ross 182 Gary
Skillman 191 Philip Askew 197 Geoff Liberman 204 Trevor és Jackie Lowe 210 Gigi
Field és Neil Verlander 221 Trevor Mitchell 230 Mítoszok és félreértések 236 A
piramiseladás 237 Telítődni fog 242 Másokat kell rávenned, hogy számodra
értékesítsenek 249 Egy ilyen kicsi részesedésből sohsem lesz komoly pénz 250 El
fogod veszíteni az összes barátodat 251 Az alacsonyabb szinten lévőket
kihasználják vagy Kihasználják az embereket 252 Kényszeríteni fogják az állandó
eladásra 255 Egy sűrűn lakott területen kell élned 257 Ez egy kultusz 258
Ajtókon kell kopogtatni 261 Összefoglalás 262 MLM-jog és -gyakorlat Angliában
263 Az 1973. évi Tisztességes Kereskedelmi Törvény 264 A Piramis Eladási
Rendszer Szabályzói 1989, 1990 265 Kereskedelmi meghatározások 269 Árak 270
Visszavonás 271 Szerzői jog 271 Védjegyek 272 Hirdetések 272 Etika 273 Az
Angliában működő Közvetlen Értékesítési Szövetség (DSA) 275 Gyakorlati
szabályzat 276 Az Üzleti Tevékenységek Szabályzata (Angliában) 277 Az angliai
Ipari és Kereskedelmi Minisztérium (DTI) 278 1. Melléklet. MLM-vállalatok az
Egyesült Királyságban 280 2. Melléklet. Egy nevezetes újságcikk az MLM-ről 284
3. Melléklet. Játék a pénzzel és a törvény 289 4. Melléklet. A jogi helyzet
Írországban 292 Az 1980-as Piramisértékesítési Törvény Angliában 293 5.
Melléklet. Irodalomjegyzék 294 Hasznos címek a szakmában dolgozók részére
Angliában

Adatlap
Ár: | 990 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.04.15 |
Eddig megtekintették 13 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Kulcs a kezedben: Multi-Level Marketing - Peter Clothier - Z" című hirdetést látja. (fent)