Betöltés...

Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian

A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott,
bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New
Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős
változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai
médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem
veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi
hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa
a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és
taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása,
amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be
egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a
gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese
minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének
csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot
alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják..

Tovább
Adatlap
Ár: 5.990 Ft
Könyvkereső: Tudományos és dokumentum
 
Feladás dátuma: 2025.02.06
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian" című hirdetést látja. (fent)



A magyar irodalom története 1849-től 1905-ig (I. rész)+ Irodalmunk 1849-től 1905-ig (II. rész) (2 kötet) - Barta János - Eladó - Webáruházban kapható!