![Betöltés...](/templates/pictures/ajax-loader.gif)
Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian
A médiakritika egyik alapművének tartott The Media Monopoly ezen átdolgozott,
bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New
Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős
változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai
médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem
veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi
hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa
a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és
taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása,
amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be
egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a
gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese
minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének
csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot
alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják..
bővített kiadása 2004-ben jelent meg az Amerikai Egyesült Államokban, The New
Media Monopoly címen. Az azóta eltelt majdnem egy évtized alatt számos jelentős
változás következett be úgy a nemzetközi médiapiacon, mint az amerikai
médiatulajdonlásban, azonban Az új médiamonopólium sok tekintetben mégsem
veszített aktualitásából. A könyv az újságíróképzések és a média szakos egyetemi
hallgatók kötelező olvasmánya szerte a világon. Szerzőjének célja, hogy lerántsa
a leplet a közvélemény előtt az amerikai médiamonopóliumok praktikáiról és
taktikáiról, valamint azoknak az érdekeknek és egyéb tényezőknek a feltárása,
amelyek meghatározzák a kereskedelmi média működését és azt, hogy mi kerülhet be
egy híradásba vagy műsorba. Rávilágít, hogy a médiatulajdonlásért folyó harc, a
gazdasági, politikai és médiaszereplők közötti (össz)játék legnagyobb vesztese
minden demokráciában a társadalom: az információk, eltérő vélemények közlésének
csatornáit birtoklók olyan hatalomra tehetnek szert és olyan gyakorlatot
alakíthatnak ki, amellyel akár a szabadságjogokat is korlátozhatják..
![Tovább](/templates/pictures/tovabb1.png)
Adatlap
Ár: | 5.990 Ft |
Könyvkereső: | Tudományos és dokumentum |
Feladás dátuma: | 2025.02.06 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
![Tovább](/templates/pictures/tovabb2.png)
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Az új médiamonopólium - Ben H. Bagdikian" című hirdetést látja. (fent)