Betöltés...

A marketing alapjai - Veres Zoltán; Szilágyi Zoltán

A kötet a Budapesti Gazdasági Főiskola Perfekt Kiadó gondozásában megjelenő
alaptankönyv-sorozatának harmadik tagja. Felépítése hűen követi a szerzők
szándékát: átfogó tematikája és logikus szerkezete, valamint érthető nyelvezete
alapján méltán tekinthető alapvető kézikönyvnek. Lépésről lépésre avatja be az
olvasót a marketing rejtelmeibe. Leírja a marketingkörnyezetben zajló
folyamatokat, megismertet a fogyasztói magatartás fő kérdéseivel, valamint a
marketinginformációs rendszerek sajátosságaival. Tárgyalja a szekunder és a
primer piackutatási módszereket, majd végigvezet a kutatási folyamaton, s
megmutatja, hogy az így feltárt eredmények tükrében hogyan szegmentáljuk a
piacot, illetve hogyan célozzuk meg és érjük el célpiacunkat. Megtanít, hogyan
építsük fel a különböző marketingstratégiákat, és hogyan alakítsuk azok
összetevőit. Az általános marketingismeretek után a nemzetközi, a szolgáltatás-,
a B-to-B, a non-business és az e-marketinget is bemutatja.

Tovább
Adatlap
Ár: 1.990 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.02.06
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

A marketing alapjai - Veres Zoltán; Szilágyi Zoltán
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A marketing alapjai - Veres Zoltán; Szilágyi Zoltán" című hirdetést látja. (fent)



Negyven felvidéki tájegység hagyományos népviseletét ismerhetjük meg az egyedülálló babagyűjtemény bemutatásával, amely vándorkiállítás formájában immár 50 kiállítást megért, és ezúttal egy igényes, színes album formájában a széles olvasóközönség is megismerheti.