
Árképzés okosan (profitnövelő stratégiák) - Dolna, R.J.-Simo
sorozat: Marketing és kommunikáció Ajánljuk vállalatvezetőknek, gazdasági
igazgatóknak, marketing-, termék- és márkamenedzsereknek, kontrollereknek,
pénzügyi szakértőknek és marketinget tanuló diákoknak. Az árpolitika döntő elem
a cégek bevételének alakulásában, mégis meglepően sok vállalat próbál
körültekintő és kreatív árstratégia nélkül profitnövekedést elérni. A szerzők
megmutatják, hogyan lehet nagyobb nyereséget elérni árképzési modelljeik
segítségével. Piacszegmentáció, reklámárak, versenystratégiára épülő és
nemzetközi árpolitika, nonlineáris árazás, egymáshoz kapcsolódó termékcsaládok
árazása, időfüggvényű árképzés - csak néhány azok közül a lényeges módszerek
közül, amelyekről megtudhatjuk, mikor és hogyan használjuk őket. A szerzők két
oldalról közelítik meg az okos árképzés kialakításának folyamatát. Először
bemutatják a világ legsikeresebb vállalatainak stratégiai árképzését, majd egy
olyan négydimenziós rendszert állítanak fel, mely segítséget nyújt az okos
árképzés megvalósításához. A mű rendkívül részletes gyakorlati könyv;
vállalatvezetők, gazdasági igazgatók, marketing-, termék- és márkamenedzserek,
kontrollerek, pénzügyi szakértők és marketinget tanuló diákok számára egyaránt
fontos segédeszköz.
igazgatóknak, marketing-, termék- és márkamenedzsereknek, kontrollereknek,
pénzügyi szakértőknek és marketinget tanuló diákoknak. Az árpolitika döntő elem
a cégek bevételének alakulásában, mégis meglepően sok vállalat próbál
körültekintő és kreatív árstratégia nélkül profitnövekedést elérni. A szerzők
megmutatják, hogyan lehet nagyobb nyereséget elérni árképzési modelljeik
segítségével. Piacszegmentáció, reklámárak, versenystratégiára épülő és
nemzetközi árpolitika, nonlineáris árazás, egymáshoz kapcsolódó termékcsaládok
árazása, időfüggvényű árképzés - csak néhány azok közül a lényeges módszerek
közül, amelyekről megtudhatjuk, mikor és hogyan használjuk őket. A szerzők két
oldalról közelítik meg az okos árképzés kialakításának folyamatát. Először
bemutatják a világ legsikeresebb vállalatainak stratégiai árképzését, majd egy
olyan négydimenziós rendszert állítanak fel, mely segítséget nyújt az okos
árképzés megvalósításához. A mű rendkívül részletes gyakorlati könyv;
vállalatvezetők, gazdasági igazgatók, marketing-, termék- és márkamenedzserek,
kontrollerek, pénzügyi szakértők és marketinget tanuló diákok számára egyaránt
fontos segédeszköz.

Adatlap
Ár: | 1.690 Ft |
Könyvkereső: | Tudományos és dokumentum |
Feladás dátuma: | 2025.04.05 |
Eddig megtekintették 10 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Árképzés okosan (profitnövelő stratégiák) - Dolna, R.J.-Simo" című hirdetést látja. (fent)