
Kémia 8. Munkafüzet - Kecskés Andrásné; Rozgonyi Jánosné
szerzo:Kecskés Andrásné - Rozgonyi Jánosné tantárgy:Kémia évfolyam:8. A
tankönyvjegyzéken szerepel. A Kecskésné-sorozat Kémia 8. című könyvéhez (raktári
száma NT-00807/2) készült ez a munkafüzet. A 390 feladat a tankönyv leckéihez
illeszkedik. Sokféle feladattípussal találkozhatunk. -- Kevés az egyszerű
számonkérés, több a csoportosítás, a hozzárendelés, a közös tulajdonságok
keresése, a nyitott végű mondat (kiegészítés). Mindezek a feladatok játékos
formában tovább készítik a tanulókat a tesztkérdések megoldására. -- A hiányos
táblázatok kitöltése gyakoroltatja a táblázatok kezelését, ugyanakkor közben a
tananyagot is gyakoroltathatjuk. - A kérdések gyakran problémára épülnek, egy
probléma kapcsán kérdeznek rá az ismeretekre, önálló alkalmazást igényelnek, így
a jó tanulók kreativitását is fejlesztik. Megoldásukhoz nem elég a tudom, az
értem szintre kell a diákoknak eljutniuk. -- A munkafüzetben találhatók az órán
elvégzendő kísérletek megfigyelési szempontjai. A kérdések végigvezetik a
tanulókat a megfigyeléstől a tapasztalatok levonásán keresztül a
következtetésekig. -- A számítási feladatok gyakoroltatása is folyamatos és
egységes ív alapján épül. Az összefoglalások külön helyet kaptak a
munkafüzetben, és nem csupán az eddigiek mechanikus gyakoroltatásában merülnek
ki, hanem új szempontokat adnak, összerendezik az eddig tanultakat. A munkafüzet
feladatai olyanok, hogy előkészítik a diákokat az ellenőrző feladatlap
megoldására, így a tankönyv, a munkafüzet és az ellenőrző feladatlap szoros
egységet alkot.
tankönyvjegyzéken szerepel. A Kecskésné-sorozat Kémia 8. című könyvéhez (raktári
száma NT-00807/2) készült ez a munkafüzet. A 390 feladat a tankönyv leckéihez
illeszkedik. Sokféle feladattípussal találkozhatunk. -- Kevés az egyszerű
számonkérés, több a csoportosítás, a hozzárendelés, a közös tulajdonságok
keresése, a nyitott végű mondat (kiegészítés). Mindezek a feladatok játékos
formában tovább készítik a tanulókat a tesztkérdések megoldására. -- A hiányos
táblázatok kitöltése gyakoroltatja a táblázatok kezelését, ugyanakkor közben a
tananyagot is gyakoroltathatjuk. - A kérdések gyakran problémára épülnek, egy
probléma kapcsán kérdeznek rá az ismeretekre, önálló alkalmazást igényelnek, így
a jó tanulók kreativitását is fejlesztik. Megoldásukhoz nem elég a tudom, az
értem szintre kell a diákoknak eljutniuk. -- A munkafüzetben találhatók az órán
elvégzendő kísérletek megfigyelési szempontjai. A kérdések végigvezetik a
tanulókat a megfigyeléstől a tapasztalatok levonásán keresztül a
következtetésekig. -- A számítási feladatok gyakoroltatása is folyamatos és
egységes ív alapján épül. Az összefoglalások külön helyet kaptak a
munkafüzetben, és nem csupán az eddigiek mechanikus gyakoroltatásában merülnek
ki, hanem új szempontokat adnak, összerendezik az eddig tanultakat. A munkafüzet
feladatai olyanok, hogy előkészítik a diákokat az ellenőrző feladatlap
megoldására, így a tankönyv, a munkafüzet és az ellenőrző feladatlap szoros
egységet alkot.

Adatlap
Ár: | 495 Ft |
Könyvkereső: | Iskolai / Tankönyvek |
Feladás dátuma: | 2025.02.24 |
Eddig megtekintették 4 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Kémia 8. Munkafüzet - Kecskés Andrásné; Rozgonyi Jánosné" című hirdetést látja. (fent)