Betöltés...

A kiemelt ügyfelek meghatározása - Peter Cheverton

Ha már vannak olyan vevői, akikkel kiemelten foglalkozik, talán az aggasztja,
hogy a leendő ügyfelek meghatározásának módja nem világos, nem mindenki ért vele
egyet vállalatánál, vagy egész egyszerűen csak rossz a folyamat. Esetleg
egyáltalán nincs is ilyen folyamat. Ha nem határozza meg kiemelt ügyfeleit, hogy
tudná menedzselni őket? Világos, lényegretörő stílusában Peter Cheverton egy 10
lépésből álló folyamatot mutat be a kiemelt ügyfelek kiválasztására. Ismerje
meg, hogyan határozhatja meg céljait; hogyan állíthatja össze a kiválasztó
csapatot; hogyan alakíthatja ki marketingtervét; hogyan szegmentálhatja a
piacot; hogyan határozhatja meg a vevői vonzerőt; hogyan értékelheti,
súlyozhatja és rangsorolhatja vevőit; hogyan hajthatja végre a kiválasztást;
hogyan kommunikáljon a vevőkkel.

Tovább
Adatlap
Ár: 595 Ft
Könyvkereső: Tudományos és dokumentum
 
Feladás dátuma: 2025.02.24
Eddig megtekintették 1 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

A kiemelt ügyfelek meghatározása - Peter Cheverton
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A kiemelt ügyfelek meghatározása - Peter Cheverton" című hirdetést látja. (fent)