
CRENCHMARKING
A leggyorsabb út a sikerhez Szerző: Károlyi László Kossuth Kiadó, 2019 A
Crenchmarking? olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető
el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid
távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking? szemlélet
kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük
önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket.
Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az
emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb
megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és
mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És
mindig figyeljünk a kockázatokra. A Crenchmarking? szemlélet alkalmazása
lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti
szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket
gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a
konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek. A kötet adatai: Formátum:
135 x 205 mm Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 208 oldal
Crenchmarking? olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető
el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid
távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking? szemlélet
kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük
önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket.
Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az
emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb
megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és
mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És
mindig figyeljünk a kockázatokra. A Crenchmarking? szemlélet alkalmazása
lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti
szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket
gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a
konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek. A kötet adatai: Formátum:
135 x 205 mm Megjelenés éve: 2019 Terjedelem: 208 oldal

Adatlap
Ár: | 3.190 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2025.04.20 |
Eddig megtekintették 20 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "CRENCHMARKING" című hirdetést látja. (fent)