A MARKETINGHATÉKONYSÁG MÉRÉSE
Hogyan mérjük a marketinget? Szerzők: Józsa László, Putzer Petra Akadémiai
Kiadó, 2022 ?A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a
teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az
értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a
marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet
lemérni ? tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál
viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk
stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok
marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel
foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel
tudok ajánlani.? Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország
Kft. ?Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a
kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a
marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a
reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen
vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség ? bizonyos
korlátok mellett ? meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és
kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely
a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati
példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és
gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a
mindennapi gyakorlat számára egyaránt.? Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens,
Széchenyi István Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 256 oldal
Kiadó, 2022 ?A marketing és az értékesítés egymástól elválasztatlan, viszont a
teljesítményük mérésének időhorizontja markánsan elkülönül egymástól. Amíg az
értékesítés eredményei azonnal láthatóak árbevétel formájában, addig a
marketing-erőfeszítések eredményeit gyakran csak hónapok, akár évek múlva lehet
lemérni ? tradicionálisan pénzügyi mutatókkal. Üzleti tervek kialakításánál
viszont elengedhetetlen, hogy a megfelelő információk, adatok alapján hozzunk
stratégiai döntéseket, ehhez viszont szükségesek a múltbeli tapasztalatok
marketingszempontból történő számszerűsítése. Ezzel az aktuális problémakörrel
foglalkozik a könyv, amelyet minden gyakorló és készülő közgazdásznak jó szívvel
tudok ajánlani.? Hoffmann Tamás ügyvezető igazgató, Lafarge Cement Magyarország
Kft. ?Mind az elmélet, mind a gyakorlat oldaláról újra meg újra felmerül a
kérdés: mérhető-e a marketingteljesítmény, és ha igen, hogyan? Bár a
marketinggel foglalkozók jelentős része szeretné mérhetetlenné tenni például a
reklám vagy az értékesítésösztönzés sikerességét, szerencsére egyre többen
vannak, akik szerint a marketingteljesítmény és -eredményesség ? bizonyos
korlátok mellett ? meghatározható. Ezért tetszett nekem, a pénzügyekkel és
kontrollinggal foglalkozó egyetemi kutató-oktatónak a szerzőpáros könyve, amely
a lehetséges módszerek széles tárháza. Az elméleti felvezetés és a gyakorlati
példák sora lehetővé teszi a marketingkontrolling gondolatának megértését és
gyakorlati alkalmazását. Jól hasznosítható szakkönyv az egyetemi oktatás és a
mindennapi gyakorlat számára egyaránt.? Dr. habil Tatay Tibor egyetemi docens,
Széchenyi István Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2022 Terjedelem: 256 oldal
Adatlap
Ár: | 5.270 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.01.10 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A MARKETINGHATÉKONYSÁG MÉRÉSE" című hirdetést látja. (fent)