Marketingkutatás 4.0
Marketingkutatás 4.0 ?Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a
fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj
nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit!
Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani
lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint
használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a
menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával
kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően
értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és
aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.? Kovács Balázs, Ipsos,
Marketing Communications ?Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb
tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó
felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége
megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez
nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia
fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen
várt segítség.? Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár
fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj
nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit!
Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani
lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint
használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a
menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával
kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően
értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és
aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.? Kovács Balázs, Ipsos,
Marketing Communications ?Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb
tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó
felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége
megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez
nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia
fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen
várt segítség.? Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár
Adatlap
Ár: | 6.490 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.01.10 |
Eddig megtekintették 11 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketingkutatás 4.0" című hirdetést látja. (fent)