Betöltés...

Marketingkutatás 4.0

Marketingkutatás 4.0 ?Kedves marketinges kolléga! Soha ne becsüld alá a
fogyasztód, ügyfeled, soha ne próbáld leegyszerűsíteni a gondolkodását! Járj
nyitott szemmel, mérj, értsd meg az értékrendjét, szempontjait, döntéseit!
Kizárólag szakszerűen kutass - ennek feltételeként légy tisztában a módszertani
lehetőségeiddel! Egy rosszul megválasztott kutatási design többet árt, mint
használ - hiába tűnhet az eredmény megnyugtatónak és elfogadhatónak a
menedzsment számára. A marketing a fogyasztó viselkedésének vizsgálatával
kezdődik, és a siker kizárólag a fogyasztó véleményének vizsgálatát követően
értékelhető valódinak. A Marketingkutatás 4.0 könyv segítségével biztos és
aktuális tudás birtokába kerülhetsz a fentiekhez.? Kovács Balázs, Ipsos,
Marketing Communications ?Sokéves piackutatói gyakorlatom egyik legfőbb
tanulsága, hogy a kutatás sikerében nem elhanyagolható tényező a megbízó
felkészültsége. Mondhatjuk, hogy a piackutatás vevőjének elégedettsége
megköveteli a vevő edukációját. A Pécsi Tudományegyetem oktatóinak műve ehhez
nyújt támogatást. Legnagyobb erőssége, hogy bemutatja a kutatási technológia
fejlődésének legújabb eredményeit is. A téma oktatói számára rendkívüli és régen
várt segítség.? Veres Zoltán, Pannon Egyetem, egyetemi tanár

Tovább
Adatlap
Ár: 6.490 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.01.10
Eddig megtekintették 11 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Marketingkutatás 4.0
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Marketingkutatás 4.0" című hirdetést látja. (fent)



Biokonyha Életünkben fontos szerepet játszik a táplálkozás. Lényeges lenne, hogy folyamatosan kísérjük figyelemmel elfogyasztott ételeinket, és tudatosan válogassuk meg az alapanyagokat, melyekből azokat előállítjuk, előállítják. Legyen gondunk arra is, hogy hol, milyen eszközökön, milyen...