
AZ OKTATÁS KORPROBLÉMÁI
Szerzők: Csapó Benő, Szivák Judit, Hunyady György, Pusztai Gabriella ELTE Eötvös
Kiadó Kft., 2017 Az oktatás-nevelés helyzetének alakításában biztosítani kell a
szaktudományok helyét és erejét:- akkor is, ha erre a rendszer kultúrája és az
impulzív oktatáspolitika nem árul el különös fogékonyságot. Ezt szolgálta Az
oktatás korproblémái rendezvénysorozat, amelyen az MTA Filozófiai és
Történettudományok Osztálya országos szakértői gárdát sorakoztatott fel a Magyar
Tudomány Ünnepe alkalmából, és megnyerte együttműködő partnernek a felsőoktatás
három doktori iskoláját.A központi rendezvény nemzetközi perspektívában
szemlélte az oktatási rendszereket, és bemutatta a tudás intézményes
közvetítésének művelődéstörténeti változásaitval és pszichológiájátval
foglalkozott. Az oktatás társadalmi feltételrendszeréről szólt, és az iskola
hatékonyságát taglalta. A természetet és az embert egyaránt felölelő világkép
alakításával is foglalkozott,- ez utóbbihoz állt közel az ELTE tudományos
rendezvényének tárgyválasztása: műveltségkép az ezredforduló után. A Szegedi
Tudományegyetem doktori iskolájának rendezvénye abból indult ki, hogy az oktatás
fejlesztésének tudományos megalapozásában milyen feladatok hárulnak a
neveléstudomány művelőire, különös tekintettel a mérés és értékelés átfogó
problematikáján belül a technológia alapú értékelésre. A Debreceni Egyetem
doktori iskolájának rendezvénye a felsőoktatásra koncentrált, mindenekelőtt azt
vizsgálva, hogy milyen mérvű és mitől függ az intézmény hatása a hallgatók
eredményességére. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2017
Terjedelem: 258 oldal
Kiadó Kft., 2017 Az oktatás-nevelés helyzetének alakításában biztosítani kell a
szaktudományok helyét és erejét:- akkor is, ha erre a rendszer kultúrája és az
impulzív oktatáspolitika nem árul el különös fogékonyságot. Ezt szolgálta Az
oktatás korproblémái rendezvénysorozat, amelyen az MTA Filozófiai és
Történettudományok Osztálya országos szakértői gárdát sorakoztatott fel a Magyar
Tudomány Ünnepe alkalmából, és megnyerte együttműködő partnernek a felsőoktatás
három doktori iskoláját.A központi rendezvény nemzetközi perspektívában
szemlélte az oktatási rendszereket, és bemutatta a tudás intézményes
közvetítésének művelődéstörténeti változásaitval és pszichológiájátval
foglalkozott. Az oktatás társadalmi feltételrendszeréről szólt, és az iskola
hatékonyságát taglalta. A természetet és az embert egyaránt felölelő világkép
alakításával is foglalkozott,- ez utóbbihoz állt közel az ELTE tudományos
rendezvényének tárgyválasztása: műveltségkép az ezredforduló után. A Szegedi
Tudományegyetem doktori iskolájának rendezvénye abból indult ki, hogy az oktatás
fejlesztésének tudományos megalapozásában milyen feladatok hárulnak a
neveléstudomány művelőire, különös tekintettel a mérés és értékelés átfogó
problematikáján belül a technológia alapú értékelésre. A Debreceni Egyetem
doktori iskolájának rendezvénye a felsőoktatásra koncentrált, mindenekelőtt azt
vizsgálva, hogy milyen mérvű és mitől függ az intézmény hatása a hallgatók
eredményességére. A kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2017
Terjedelem: 258 oldal

Adatlap
Ár: | 4.080 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2025.04.15 |
Eddig megtekintették 37 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "AZ OKTATÁS KORPROBLÉMÁI" című hirdetést látja. (fent)