A SZOLGÁLTATÁSMARKETING ALAPKÖNYVE
Bővített kiadás Szerző: Veres Zoltán Akadémiai Kiadó, 2021 ?Az élesedő
versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés
minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok
elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy
képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni
az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok
ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és
PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan
szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai
is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a
fogyasztók fejében.? Domonkos András a Lombard Lízing Zrt. alapítója ?Az elmúlt
évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése,
alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és
marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel
üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a
2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit,
még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv
mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében
továbbra is alapműnek fog számítani.? Rekettye Gábor az MTA doktora Professor
Emeritus Pécsi Tudományegyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 622 oldal
versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés
minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok
elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy
képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni
az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok
ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és
PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan
szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai
is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a
fogyasztók fejében.? Domonkos András a Lombard Lízing Zrt. alapítója ?Az elmúlt
évektől kezdődően az ipar 4.0, és azon belül is a digitalizáció gyors fejlődése,
alapvető változásokat követel meg a vállalatok menedzselésében és
marketingjében. Így van ez a szolgáltatások területén is. Éppen ezért örömmel
üdvözlöm, hogy Veres Zoltán az új követelményeknek megfelelően bővítette a
2009-ben írt könyvét. Így ez az új kiadás, megőrizve a korábbi művének erényeit,
még a legkényesebb igényeknek is megfelel. Biztos vagyok benne, hogy a könyv
mind a szakmában dolgozók, mind az oktatók, hallgatók és a kutatók körében
továbbra is alapműnek fog számítani.? Rekettye Gábor az MTA doktora Professor
Emeritus Pécsi Tudományegyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2021 Terjedelem: 622 oldal
Adatlap
Ár: | 5.865 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.16 |
Eddig megtekintették 46 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A SZOLGÁLTATÁSMARKETING ALAPKÖNYVE" című hirdetést látja. (fent)