Betöltés...

NEMZETKÖZI MARKETING

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Nemzetközi
marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben
résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv,
amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az
első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és
környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás
szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés
különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes
kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi
termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás
részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing
gyakorlatához. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve:
2009 Terjedelem: 310 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 4.480 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.09.27
Eddig megtekintették 9 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

NEMZETKÖZI MARKETING
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "NEMZETKÖZI MARKETING" című hirdetést látja. (fent)



Nem tudtam betelni a hajóval, a vízzel, a szemüveges fiú gondoskodásával. Akkor voltam először vitorláson, s először férfi közelében. Megcsapott valami a titokból, ami egy nőt és egy férfit összefűz, ami megremegteti a levegőt körülöttük, legyenek bárhol. Nem tudtam én semmit, ahogy most sem...