Betöltés...

NEMZETKÖZI MARKETING

Szerzők: Rekettye Gábor, Fojtik János Dialóg Campus Kiadó, 2009 A Nemzetközi
marketing részben tankönyv, amely elsősorban a felsőfokú üzleti képzésben
résztvevők számára készült, részben pedig az érdeklődőknek szóló szakkönyv,
amely végigvezeti az olvasót a nemzetközi marketing fontosabb területein. Az
első három fejezet a nemzetközi marketing alapfogalmaival, elméleti és
környezeti hátterével foglalkozik, majd a következő fejezetekben a piacválasztás
szempontjait elemzik a szerzők, részletesen tárgyalják a külpiaci megjelenés
különféle formáit és azt, hogy milyen esetekben milyen stratégiát érdemes
kialakítani a mai piaci környezetben. Az utolsó négy fejezetben a nemzetközi
termék- és árpolitika, a külpiaci disztribúciós megoldások és a piacbefolyásolás
részletes tárgyalása viszi közelebb az olvasót a nemzetközi marketing
gyakorlatához. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: puhatáblás Megjelenés éve:
2009 Terjedelem: 310 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 4.480 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.06.09
Eddig megtekintették 5 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

NEMZETKÖZI MARKETING
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "NEMZETKÖZI MARKETING" című hirdetést látja. (fent)



288 Seiten, 6. Auflage 2014, Michael Müller Verlag Szállítási határidő: 2 hét OLVASS BELE Tiefblau oder türkisgrün schimmert das Meer, duftende Pinien- und Kiefernwälder säumen die Küste, dahinter erheben sich die viele Monate lang schneebedeckten Gipfel des Lykischen Taurus ? so präsentiert sich...