MARKETINGSTRATÉGIA
Második, átdolgozott kiadás Szerző: Józsa László Akadémiai Kiadó, 2014 Nehéz
lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének -
nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén
is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek,
megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt
célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal,
de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László
ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel,
amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert
módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A
könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a
diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában,
és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi
munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez
kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén
tudok ajánlani. Prof. Dr. habil. Dinya László egyetemi tanár Károly Róbert
Főiskola, Szegedi Tudományegyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált
Megjelenés éve: 2014
lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének -
nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén
is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek,
megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt
célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal,
de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László
ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel,
amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert
módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A
könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a
diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában,
és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi
munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez
kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén
tudok ajánlani. Prof. Dr. habil. Dinya László egyetemi tanár Károly Róbert
Főiskola, Szegedi Tudományegyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált
Megjelenés éve: 2014
Adatlap
Ár: | 5.905 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 77 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETINGSTRATÉGIA" című hirdetést látja. (fent)