A MÉDIAPOLITIKA MINT KÖZPOLITIKA
Szerző: Des Freedman Fordította: Kallay Nóra, Rohonyi András Gondolat Kiadó,
2012 A kötet kritikus áttekintést nyújt a médiapolitika dinamikájáról az
angolszász országokban, és összefoglalja a médiával kapcsolatos legfontosabb mai
vitákat. Bár megannyi politikus büszkélkedik a médiarendszere nyitottságával és
pluralizmusával, a kötet egyik fő tézise, hogy a piaci elvek korlátozatlan
érvényesülése túltelíti a médiapolitika szabályozási környezetét, és torzítja a
demokratikus médiapolitika fejlődését és alkalmazását. A politikusokkal,
szabályozási szakemberekkel, tanácsadókkal, lobbistákkal és
kampánymenedzserekkel készített több tucatnyi interjú alapján a szerző
áttekinti, miként járultak hozzá kormányok, köztisztviselők és
médiavállalkozások azoknak a szabályoknak a kidolgozásához, amelyek többek
között a média tulajdonviszonyait, a tartalmi megfontolásokat, a
közszolgáltatást, a digitális televíziózást, a szerzői jogi problémák kezelését
és a média mint iparág keretfeltételeit megadó kereskedelmi megállapodásokat
érintik. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2012
Terjedelem: 270 oldal
2012 A kötet kritikus áttekintést nyújt a médiapolitika dinamikájáról az
angolszász országokban, és összefoglalja a médiával kapcsolatos legfontosabb mai
vitákat. Bár megannyi politikus büszkélkedik a médiarendszere nyitottságával és
pluralizmusával, a kötet egyik fő tézise, hogy a piaci elvek korlátozatlan
érvényesülése túltelíti a médiapolitika szabályozási környezetét, és torzítja a
demokratikus médiapolitika fejlődését és alkalmazását. A politikusokkal,
szabályozási szakemberekkel, tanácsadókkal, lobbistákkal és
kampánymenedzserekkel készített több tucatnyi interjú alapján a szerző
áttekinti, miként járultak hozzá kormányok, köztisztviselők és
médiavállalkozások azoknak a szabályoknak a kidolgozásához, amelyek többek
között a média tulajdonviszonyait, a tartalmi megfontolásokat, a
közszolgáltatást, a digitális televíziózást, a szerzői jogi problémák kezelését
és a média mint iparág keretfeltételeit megadó kereskedelmi megállapodásokat
érintik. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2012
Terjedelem: 270 oldal
Adatlap
Ár: | 4.490 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2024.11.06 |
Eddig megtekintették 24 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A MÉDIAPOLITIKA MINT KÖZPOLITIKA" című hirdetést látja. (fent)