Betöltés...

NEMZETKÖZI MARKETING

Szerkesztette: Tóth Tamás Akadémiai Kiadó, 2008 Tóth Tamás szakkönyve több
évtizedes kiemelkedő szakmai publikációira, egyetemi oktató munkájára,
tréningjei tapasztalataira építve magas fokon szintetizálja a 21. század elején
leglényegesebb nemzetközi marketingismereteket. Egy ilyen szakkönyvhöz illően a
kötet sok és jó konkrét példát, esetet tartalmaz, s nyelve kifejezetten
élvezetes. Az Olvasó, a szakember, a hallgató saját tapasztalatai alapján képes
lesz bővíteni ezt a ?példatárat, azaz a kötet önálló tevékenységre is ösztönöz:
a mindennapi üzleti életben tapasztalt jelenségek értelmezésére, elemzésére és a
tanulságok levonására. Örömmel ajánlom e kötetet mindazoknak, akik már
otthonosan mozognak a nemzetközi marketing területén - mert újabb, szintetizált
ismereteket kapnak -, s azoknak, akik csak ezután kívánnak e szaktudományágban
elmélyülni - mert őket avatott kezek vezetik be e világba. Dr. Blahó András
tanszékvezető egyetemi tanár Budapesti Corvinus Egyetem Világgazdasági Tanszék A
kötet adatai: Kötés: kemény, papír Formátum: B/5 Megjelenés éve: 2008
Terjedelem: 304 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 3.780 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.11.16
Eddig megtekintették 15 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

NEMZETKÖZI MARKETING
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "NEMZETKÖZI MARKETING" című hirdetést látja. (fent)