MARKETINGMENEDZSMENT
14. kiadás Szerzők: Keller Kevin Lane, Kotler Philip Akadémiai Kiadó, 2012 A
szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és
legpraktikusabb marketingszakkönyv szülessen meg. Törölték az idejétmúlt
elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus
művet. Az új kiadásban található főbb változások: Minden fejezet elején
vadonatúj illusztrációk adnak bevezetést. Aktuális márkákat vagy vállalatokat
mutatnak be, emellett csoportos vitaindítóként is használhatók. Az egyes
témaköröket teljesen új cégbemutató szakaszok színesítik. Ezek valódi vállalatok
példáin keresztül szemléltetik a fejezetben tárgyalt fogalmakat. Termékeket,
szolgáltatásokat és piacokat mutatnak be, gyakran reklámokkal vagy
termékfotókkal is kiegészítve. A fejezetek végén Kiváló marketingmunka címmel
két-két mini-esettanulmány található, amely vezető szervezetek innovatív és
leleményes marketingmegoldásait mutatja be. Mindegyik esethez a tantermi vitát
és az elemzést előmozdító kérdések is kapcsolódnak. Az új kiadás részletesen
foglalkozik a gazdasági, a természeti és a technológiai környezet utóbbi években
végbement drámai változásaival, különösen kihangsúlyozva a gazdasági válság
idején alkalmazható marketingtechnikákat, a fenntarthatóság és a zöld marketing
megjelenését, valamint az infokommunikáció egyre gyorsuló fejlődését. A
személyes kommunikációról szóló fejezetet jelentősen frissítették, figyelembe
véve a közösségi médiumok és a kommunikációs környezet változásait. Az új kiadás
magyarországi megjelenését alapos szaklektori munka előzte meg. A kiadó ezúton
mond köszönetet Bauer Andrásnak, Fojtik Jánosnak, Hofmeister-Tóth Ágnesnek,
Horváth Dórának, Józsa Lászlónak, Rekettye Gábornak, Simon Juditnak és Veres
Zoltánnak, akik ebben a nagyívű munkában részt vettek, és biztosították az
adaptáció szakmai színvonalát. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kemény,
papír Megjelenés éve: 2012
szerzők célja az volt, hogy a lehető legátfogóbb, legaktuálisabb és
legpraktikusabb marketingszakkönyv szülessen meg. Törölték az idejétmúlt
elemeket, s a legfrissebb példákkal és esetekkel aktualizálták a klasszikus
művet. Az új kiadásban található főbb változások: Minden fejezet elején
vadonatúj illusztrációk adnak bevezetést. Aktuális márkákat vagy vállalatokat
mutatnak be, emellett csoportos vitaindítóként is használhatók. Az egyes
témaköröket teljesen új cégbemutató szakaszok színesítik. Ezek valódi vállalatok
példáin keresztül szemléltetik a fejezetben tárgyalt fogalmakat. Termékeket,
szolgáltatásokat és piacokat mutatnak be, gyakran reklámokkal vagy
termékfotókkal is kiegészítve. A fejezetek végén Kiváló marketingmunka címmel
két-két mini-esettanulmány található, amely vezető szervezetek innovatív és
leleményes marketingmegoldásait mutatja be. Mindegyik esethez a tantermi vitát
és az elemzést előmozdító kérdések is kapcsolódnak. Az új kiadás részletesen
foglalkozik a gazdasági, a természeti és a technológiai környezet utóbbi években
végbement drámai változásaival, különösen kihangsúlyozva a gazdasági válság
idején alkalmazható marketingtechnikákat, a fenntarthatóság és a zöld marketing
megjelenését, valamint az infokommunikáció egyre gyorsuló fejlődését. A
személyes kommunikációról szóló fejezetet jelentősen frissítették, figyelembe
véve a közösségi médiumok és a kommunikációs környezet változásait. Az új kiadás
magyarországi megjelenését alapos szaklektori munka előzte meg. A kiadó ezúton
mond köszönetet Bauer Andrásnak, Fojtik Jánosnak, Hofmeister-Tóth Ágnesnek,
Horváth Dórának, Józsa Lászlónak, Rekettye Gábornak, Simon Juditnak és Veres
Zoltánnak, akik ebben a nagyívű munkában részt vettek, és biztosították az
adaptáció szakmai színvonalát. A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kemény,
papír Megjelenés éve: 2012
Adatlap
Ár: | 10.110 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.06 |
Eddig megtekintették 30 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETINGMENEDZSMENT" című hirdetést látja. (fent)