#MEGÉRTJÜKEGYMÁST
Beszélgetések a PR aktualitásairól Szerző: Sós Péter János Akadémiai Kiadó, 2020
?A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés? ? írta néhány
éve Ferling József, a hazai PR-szakma egyik legelismertebb kulcsfigurája. Az
építkezés azonban nem magányos tevékenység, hanem szükségszerűen csapatmunka. A
PR is az. Éppen ezért különleges e kötet formátuma: ez az első, mindmáig
egyetlen, ?beszélgetős? PR-szakkönyv. Ebben a könyvben, amely ily módon valóban
rátalál a csapatmunkára, az egyes kérdések legjobb értői beszélgetnek,
?szakmáznak? a szerzővel, Sós Péter Jánossal, a PR Szövetség örökös tagjával.
Ugyanakkor nem csupán a formátum újszerű: a témák is aktuálisak. Szóba kerül a
PR kissé megroggyant hitelességétől kezdve a mindenütt alkalmazott (vagy éppen
nem alkalmazott) integrált kommunikációig minden, ami szakmailag aktuális: az
influencerek, a belső véleményvezérek, a megbízó?ügynökség kapcsolat, a
válságkommunikátor hitelessége, a digitális bennszülöttek hatalomátvétele. A
szerző bevezető tanulmányában és Dr. Rácz Gábor zárszavában pedig már a jövő
problémái sejlenek fel: a véleménybuborékok káros társadalmi hatásai, illetve a
kiszámíthatatlan jövő kiszámíthatatlan etikai kérdései. A beszélgetőtársak a
hazai PR-szakma legelismertebb képviselői, Bánhegyi Zsófia, Bőhm Kornél, Horváth
Magyary Nóra, Károlyi Zsuzsanna és Sárosi Péter. A kötet adatai: Formátum: B/5
Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 96 oldal
?A PR nem egy ház, amibe besétálhatunk. A PR maga az építkezés? ? írta néhány
éve Ferling József, a hazai PR-szakma egyik legelismertebb kulcsfigurája. Az
építkezés azonban nem magányos tevékenység, hanem szükségszerűen csapatmunka. A
PR is az. Éppen ezért különleges e kötet formátuma: ez az első, mindmáig
egyetlen, ?beszélgetős? PR-szakkönyv. Ebben a könyvben, amely ily módon valóban
rátalál a csapatmunkára, az egyes kérdések legjobb értői beszélgetnek,
?szakmáznak? a szerzővel, Sós Péter Jánossal, a PR Szövetség örökös tagjával.
Ugyanakkor nem csupán a formátum újszerű: a témák is aktuálisak. Szóba kerül a
PR kissé megroggyant hitelességétől kezdve a mindenütt alkalmazott (vagy éppen
nem alkalmazott) integrált kommunikációig minden, ami szakmailag aktuális: az
influencerek, a belső véleményvezérek, a megbízó?ügynökség kapcsolat, a
válságkommunikátor hitelessége, a digitális bennszülöttek hatalomátvétele. A
szerző bevezető tanulmányában és Dr. Rácz Gábor zárszavában pedig már a jövő
problémái sejlenek fel: a véleménybuborékok káros társadalmi hatásai, illetve a
kiszámíthatatlan jövő kiszámíthatatlan etikai kérdései. A beszélgetőtársak a
hazai PR-szakma legelismertebb képviselői, Bánhegyi Zsófia, Bőhm Kornél, Horváth
Magyary Nóra, Károlyi Zsuzsanna és Sárosi Péter. A kötet adatai: Formátum: B/5
Kötés: kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 96 oldal
Adatlap
Ár: | 2.720 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.16 |
Eddig megtekintették 42 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "#MEGÉRTJÜKEGYMÁST" című hirdetést látja. (fent)