TÁRSADALMI INNOVÁCIÓ A PANNON VÁROSOKBAN I.
Tanulmány iASK - KRAFT könyvek Szerző: Nagy Judit Felsőbbfokú Tanulmányok
Intézete, 2017 Nagy Judit empirikus vizsgálatokra alapozva, meggyőzően érvel
amellett, hogy a pannon városok történelmi tapasztalatuk, kultúrájuk, innovációs
készségük és hálózati kapcsolataik alapján ideális környezetet jelentenek a
pannon térség felemelkedéséhez. Dr. Nyárády Gáborné A kötet adatai: Kötés:
puhakötés Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 170 oldal Tartalomjegyzék: Bevezető
1. Témafelvetés, célok 1. 1. A tanulmány célja 1. 2. Háttér 1. 3. Kérdések 1. 4.
Milyen fogalmakra épül a társadalmi innováció gyakorlata? 1. 5. A vizsgált téma
környezeti lehatárolása 1. 6. Módszertan 1. 7. Mennyiben jelent sajátos
környezetet a pannon táj? 2. Alámerülés ? avagy mit kereshetünk és találhatunk a
?felszín alatt?, azaz területitőke-ereklyék a pannon városokban 2. 1. A
társadalmi innováció tényezői 2. 2. Pannonizmus ? kulturális és társadalmi
értékek 2. 2. 1. Lakossági identitás 2. 2. 2. Pozitív gondolkodás, hajlandóság
mint pszichológiaitőke-elem 2. 2. 3. Pannon jegy ? mint szimbolikus tőkeelem 2.
2. 4. Helyi tényezők, körülmények 2. 3. A helyi környezet materiális tőkéje a
tudatosan alakított, eredeti táj 2. 3. 1. A klíma és annak változása 2. 3. 2.
Tudatosan alakított úthálózat 2. 4. A helyi tőke humánerőforrásai: az egyén, a
hősök, a példaképek, a közösségek, a vezetők, a társadalmi művészek 2. 4. 1.
Egyéni teljesítmények, hősök, tudósok, művészek, példaképek imázsalakító szerepe
2. 4. 2. Helyi közösségek 2. 4. 3. Közösségi rehabilitáció 2. 4. 4. Helyi
vezetés 2. 4. 5. Tapintható kreativitás és eredményei 2. 5. A pannon lélek
vezérelte tárgyiasult értékek 2. 5. 1. Házak, várak, kastélyok 2. 5.2. Agrárium
2. 5. 3. Kézművesség, helyiérték-teremtés 2. 5. 4. Eredetmondák mint a pannon
lélek őrzői 2. 5. 5. Zenei, nyelvi emlékek 2. 5. 6. Sport 2. 6. Lehet-e egy
térségnek szelleme, kollektív szellemi teljesítménye? ? azaz létezik-e a pannon
genius? 2. 7. Társadalmi felvevőpiac, serkentő és gátló tényezők 2. 8.
Kapcsolati tőke 2. 9. Innovátorok szerepe 3. Tudás, módszerek, eszközök 3. 1.
Tudás mint társadalmi innovációs tényező 3. 2. Kollektív társadalmi tudat és a
tudás interakciója 3. 3. Potenciálanalízis 3. 4. Problématérkép,
potenciálmenedzsment 3. 5. Pr-technikák: involválás,
kommunikációpartnerség-szervezés 3. 5. 1. Érzékenyítés, közösségfejlesztés,
önképalakítás 3. 5. 2. Pannon szimbolikus térségi arculat kialakítása ? arculat,
imázs, marketing a pannon térségfejlesztés érdekében 3. 5. 3. Direkt és indirekt
hatótényezők 3. 6. Feladatvezérelt hálózatok a pannon térségben ? városi
fogaskerekek rendszere 3. 7. Kommunikáció, médiajelenlét: a ?szupermost
generáció? megszólítása 4. Összefoglaló 5. Javaslatok 6. Zárszó 7. Mellékletek
Irodalomjegyzék Bibliográfia
Intézete, 2017 Nagy Judit empirikus vizsgálatokra alapozva, meggyőzően érvel
amellett, hogy a pannon városok történelmi tapasztalatuk, kultúrájuk, innovációs
készségük és hálózati kapcsolataik alapján ideális környezetet jelentenek a
pannon térség felemelkedéséhez. Dr. Nyárády Gáborné A kötet adatai: Kötés:
puhakötés Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 170 oldal Tartalomjegyzék: Bevezető
1. Témafelvetés, célok 1. 1. A tanulmány célja 1. 2. Háttér 1. 3. Kérdések 1. 4.
Milyen fogalmakra épül a társadalmi innováció gyakorlata? 1. 5. A vizsgált téma
környezeti lehatárolása 1. 6. Módszertan 1. 7. Mennyiben jelent sajátos
környezetet a pannon táj? 2. Alámerülés ? avagy mit kereshetünk és találhatunk a
?felszín alatt?, azaz területitőke-ereklyék a pannon városokban 2. 1. A
társadalmi innováció tényezői 2. 2. Pannonizmus ? kulturális és társadalmi
értékek 2. 2. 1. Lakossági identitás 2. 2. 2. Pozitív gondolkodás, hajlandóság
mint pszichológiaitőke-elem 2. 2. 3. Pannon jegy ? mint szimbolikus tőkeelem 2.
2. 4. Helyi tényezők, körülmények 2. 3. A helyi környezet materiális tőkéje a
tudatosan alakított, eredeti táj 2. 3. 1. A klíma és annak változása 2. 3. 2.
Tudatosan alakított úthálózat 2. 4. A helyi tőke humánerőforrásai: az egyén, a
hősök, a példaképek, a közösségek, a vezetők, a társadalmi művészek 2. 4. 1.
Egyéni teljesítmények, hősök, tudósok, művészek, példaképek imázsalakító szerepe
2. 4. 2. Helyi közösségek 2. 4. 3. Közösségi rehabilitáció 2. 4. 4. Helyi
vezetés 2. 4. 5. Tapintható kreativitás és eredményei 2. 5. A pannon lélek
vezérelte tárgyiasult értékek 2. 5. 1. Házak, várak, kastélyok 2. 5.2. Agrárium
2. 5. 3. Kézművesség, helyiérték-teremtés 2. 5. 4. Eredetmondák mint a pannon
lélek őrzői 2. 5. 5. Zenei, nyelvi emlékek 2. 5. 6. Sport 2. 6. Lehet-e egy
térségnek szelleme, kollektív szellemi teljesítménye? ? azaz létezik-e a pannon
genius? 2. 7. Társadalmi felvevőpiac, serkentő és gátló tényezők 2. 8.
Kapcsolati tőke 2. 9. Innovátorok szerepe 3. Tudás, módszerek, eszközök 3. 1.
Tudás mint társadalmi innovációs tényező 3. 2. Kollektív társadalmi tudat és a
tudás interakciója 3. 3. Potenciálanalízis 3. 4. Problématérkép,
potenciálmenedzsment 3. 5. Pr-technikák: involválás,
kommunikációpartnerség-szervezés 3. 5. 1. Érzékenyítés, közösségfejlesztés,
önképalakítás 3. 5. 2. Pannon szimbolikus térségi arculat kialakítása ? arculat,
imázs, marketing a pannon térségfejlesztés érdekében 3. 5. 3. Direkt és indirekt
hatótényezők 3. 6. Feladatvezérelt hálózatok a pannon térségben ? városi
fogaskerekek rendszere 3. 7. Kommunikáció, médiajelenlét: a ?szupermost
generáció? megszólítása 4. Összefoglaló 5. Javaslatok 6. Zárszó 7. Mellékletek
Irodalomjegyzék Bibliográfia
Adatlap
Ár: | 2.160 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.10.27 |
Eddig megtekintették 40 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "TÁRSADALMI INNOVÁCIÓ A PANNON VÁROSOKBAN I." című hirdetést látja. (fent)