MARKETING STRATÉGIA
Út a sikeres hirdetésekhez Szerző: Jani Dániel Publio Kiadó, 2019 Miután
azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési
üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene
foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5
másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális
ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a
termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető,
hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a
fogyasztónak. A kötet adatai: Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
106 oldal
azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési
üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene
foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5
másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális
ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a
termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető,
hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a
fogyasztónak. A kötet adatai: Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
106 oldal
Adatlap
Ár: | 2.790 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 23 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETING STRATÉGIA" című hirdetést látja. (fent)