Betöltés...

MARKETING STRATÉGIA

Út a sikeres hirdetésekhez Szerző: Jani Dániel Publio Kiadó, 2019 Miután
azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési
üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene
foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5
másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális
ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a
termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető,
hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a
fogyasztónak. A kötet adatai: Kötés: puhatáblás Megjelenés éve: 2019 Terjedelem:
106 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 2.790 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.11.26
Eddig megtekintették 23 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MARKETING STRATÉGIA
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETING STRATÉGIA" című hirdetést látja. (fent)



Horváth Ilona szakácskönyv /bőrkötéses/ Rövid leírás: Horváth Ilona szakácskönyve a magyar gasztronómia alapművévé vált. Generációk tanultak belőle sütni-főzni, s egy időben szinte minden háztartásban fellelhető volt egy-egy féltve őrzött példánya. Az évek hosszú sora alatt aztán eltűnt a...