Betöltés...

TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II.

Szerzők: Deli-Gray Zsuzsa, Árva László Akadémiai Kiadó, 2017 Budapest
turizmusáért felelős hivatalos szervezet vezetőjeként örömmel üdvözlöm, hogy a
felnövekvő nemzedék, a turizmus szakos hallgatók friss marketing
esettanulmányokat kapnak kézhez a neves szerzői csapat jóvoltából. Külön
köszönöm, hogy másik nagy szerelmem, a kultúra és kulturális turizmus is
képviselteti magát a könyvben. Magyarországon igen magas színvonalú és gazdag a
turizmus mint tantárgy oktatása, ugyanakkor az elméleti tudás mellett az élő
gyakorlathoz is egy lépéssel közelebb kerülnek így a diákok. Bán Teodóra,
ügyvezető Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ A kötet második kiadása
ismét sokszínű és jól feldolgozható esettanulmányokkal szolgál a felsőoktatásban
turizmussal, marketinggel és általában a szolgáltatásokkal foglalkozó oktatók és
hallgatók számára. A hazai és külföldi példák jól követik a turizmusban az
elmúlt években bekövetkezett változásokat. Heidrich Balázs, rektor, egyetemi
tanár Budapesti Gazdasági Egyetem A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés:
Kartonált, ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 212 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 3.995 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2025.03.06
Eddig megtekintették 93 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II.
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "TURIZMUSMARKETING ESETTANULMÁNYOK II." című hirdetést látja. (fent)