TURIZMUSMARKETING
Szerzők: Lőrincz Katalin, Sulyok Judit Akadémiai Kiadó, 2017 A marketinghez
mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor
derül ki, ha konkrét problémával szembesülünk, ahol a villámmegoldás helyett
stratégiai gondolkodásra és tervezésre van szükség. Ez a könyv a modern
trendeket követve mutatja be a turizmusmarketing sajátosságait, segítve a
speciális döntési mechanizmusok megismerését. Biztos alapot ad ahhoz, hogy az
üzleti célkitűzéseinknek megfelelő mennyiségű, minőségű és költségi szerkezetű
vendégkört tudjunk felépíteni, és a változó igényekre hatékonyan reagáljunk. Ha
mindent maximális szakmai igényességgel terveztünk és valósítottunk meg, akkor
biztosak lehetünk benne, hogy az eredmény sem marad el. Kamatoztassák a
megszerzett tudást a turizmusban, próbálják ki a leírtakat a gyakorlatban is!
Horváth Orsolya ügyvezető, Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. A turizmus
sokszínű, változatos és összetett világa folyamatosan kihívások elé állítja
azokat, akik a marketingről szóló kézikönyvek megoldásait kívánják e területen
alkalmazni. Nehezen ellenőrizhető tényezők hatására kialakuló márkanevek, több
szereplő által kezelt termékek, pillanatnyi körülményektől is nagyban függő
vásárlói magatartás - ezeket és számtalan hasonló problémát kell kezelniük a
marketingszakembereknek a turizmusban. Munkájukhoz megbízható segítséget nyújt
ez a könyv: a turizmus rendszerének korszerű értelmezésével összhangban a
fogyasztói élményteremtést tekinti a marketing fő feladatának, bemutatva az
ehhez szükséges eszközrendszert és annak alkalmazását. A kötet szerzői - a
turizmus elméleti és gyakorlati vonatkozásaiban egyaránt jártas szakemberek -
számos példával és útmutatással támogatják a kötetben bemutatott gazdag
ismeretanyag hasznosítását. Dr. Jancsik András egyetemi docens, Budapesti
Gazdasági Egyetem, Turizmus Tanszék A szerzői kollektíva lépésről lépésre vezeti
végig az olvasót a klasszikus marketingtervezési folyamaton, a turizmus
ágazatára, vállalkozásai sajátosságaira adaptált elemzési és eszközrendszer
alkalmazási módszerek technikáin. A hagyományos megközelítés adta kereten belül
a sok-sok példa, élő szituáció kínál lehetőséget a mindennapi megoldások
megvitatására, átgondolására. A kötet jól bizonyítja, hogy csak a
marketingorientált gyakorlat vezethet a turisztikai desztinációk és
vállalkozások sikereihez. Dr. Piskóti István egyetemi tanár, Miskolci Egyetem,
Marketing és Turizmus Intézet A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 368 oldal
mindenki ért, a turizmushoz pedig még inkább. Vagy mégsem? A válasz csak akkor
derül ki, ha konkrét problémával szembesülünk, ahol a villámmegoldás helyett
stratégiai gondolkodásra és tervezésre van szükség. Ez a könyv a modern
trendeket követve mutatja be a turizmusmarketing sajátosságait, segítve a
speciális döntési mechanizmusok megismerését. Biztos alapot ad ahhoz, hogy az
üzleti célkitűzéseinknek megfelelő mennyiségű, minőségű és költségi szerkezetű
vendégkört tudjunk felépíteni, és a változó igényekre hatékonyan reagáljunk. Ha
mindent maximális szakmai igényességgel terveztünk és valósítottunk meg, akkor
biztosak lehetünk benne, hogy az eredmény sem marad el. Kamatoztassák a
megszerzett tudást a turizmusban, próbálják ki a leírtakat a gyakorlatban is!
Horváth Orsolya ügyvezető, Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft. A turizmus
sokszínű, változatos és összetett világa folyamatosan kihívások elé állítja
azokat, akik a marketingről szóló kézikönyvek megoldásait kívánják e területen
alkalmazni. Nehezen ellenőrizhető tényezők hatására kialakuló márkanevek, több
szereplő által kezelt termékek, pillanatnyi körülményektől is nagyban függő
vásárlói magatartás - ezeket és számtalan hasonló problémát kell kezelniük a
marketingszakembereknek a turizmusban. Munkájukhoz megbízható segítséget nyújt
ez a könyv: a turizmus rendszerének korszerű értelmezésével összhangban a
fogyasztói élményteremtést tekinti a marketing fő feladatának, bemutatva az
ehhez szükséges eszközrendszert és annak alkalmazását. A kötet szerzői - a
turizmus elméleti és gyakorlati vonatkozásaiban egyaránt jártas szakemberek -
számos példával és útmutatással támogatják a kötetben bemutatott gazdag
ismeretanyag hasznosítását. Dr. Jancsik András egyetemi docens, Budapesti
Gazdasági Egyetem, Turizmus Tanszék A szerzői kollektíva lépésről lépésre vezeti
végig az olvasót a klasszikus marketingtervezési folyamaton, a turizmus
ágazatára, vállalkozásai sajátosságaira adaptált elemzési és eszközrendszer
alkalmazási módszerek technikáin. A hagyományos megközelítés adta kereten belül
a sok-sok példa, élő szituáció kínál lehetőséget a mindennapi megoldások
megvitatására, átgondolására. A kötet jól bizonyítja, hogy csak a
marketingorientált gyakorlat vezethet a turisztikai desztinációk és
vállalkozások sikereihez. Dr. Piskóti István egyetemi tanár, Miskolci Egyetem,
Marketing és Turizmus Intézet A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 368 oldal
Adatlap
Ár: | 4.165 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.12.06 |
Eddig megtekintették 16 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "TURIZMUSMARKETING" című hirdetést látja. (fent)