MÁRKÁZOTT SZÓRAKOZTATÁS
Szerző: Papp-Váry Árpád Akadémiai Kiadó, 2014 Ön most egy olyan könyvet tart a
kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével,
imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának
különös találkozását. Sas István, reklámpszichológus, reklámfilmrendező
Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi ?edutainment? műfaj eklatáns példája:
szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes
sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi,
történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat. Dr.
Koltai Andrea, kereskedelmi vezető, Chello Central Europe Ez a könyv hiánypótló
és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad
marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt
érdeklődő laikusnak is. Nagy László, head of branded entertainment, Havas Media
kezében, amely a legszélesebb látókörrel, a legfrissebb példák kiemelésével,
imponáló éleslátással mutatja be a marketing és a szórakoztatás világának
különös találkozását. Sas István, reklámpszichológus, reklámfilmrendező
Papp-Váry Árpád könyve a 21. századi ?edutainment? műfaj eklatáns példája:
szórakoztatva okít. A filmekből, televíziós produkciókból vett példákon, színes
sztorikon átívelve az olvasó szinte észrevétlenül szippantja magába a jogi,
történelmi, képalkotási és egyéb média vonatkozású kemény információkat. Dr.
Koltai Andrea, kereskedelmi vezető, Chello Central Europe Ez a könyv hiánypótló
és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad
marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt
érdeklődő laikusnak is. Nagy László, head of branded entertainment, Havas Media
Adatlap
Ár: | 4.125 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2025.01.05 |
Eddig megtekintették 13 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MÁRKÁZOTT SZÓRAKOZTATÁS" című hirdetést látja. (fent)