Betöltés...

A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI

Szerzők: Gyulavári Tamás, Mitev Ariel Zoltán, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi
Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián Akadémiai Kiadó, 2014 A marketing alapja a
piacismeret, a megismerés módja a kutatás. Ezt a szemléletet valamennyi
marketinggel - piaccal, fogyasztóval, márkával - foglalkozó szakembernek el kell
sajátítania, ahogyan fontos tisztában lennie módszertanának alapjaival is. Az
általam nagyra becsült szerzői csapat alapos szakmaisággal, lényegre törő és
olvasmányos stílusban mutatja be a kutatás szerepét a marketingben, veszi sorra
módszereit, és ad elgondolkodtató, követésre ösztönző gyakorlati példákat. E
remek könyvet - tananyagként és szakirodalomként - szívből ajánlom minden leendő
és gyakorló szakembernek, aki kutatóként, megrendelőként vagy az eredmények
felhasználójaként kapcsolatba kerül a kutatással. Jakab Áron, a Piackutatók
Magyarországi Szövetségének elnöke Jóleső érzéssel ajánlom ezt a könyvet a jövő
szakembereinek. A marketingkutatás alapjai című tankönyv hozzájárul a hazai
közgazdászok képzésének magas színvonalához. Ez számunkra azért is fontos, mert
a Nielsen, ahogy a világ több mint száz országában, úgy Magyarországon is
tervszerűen keresi és fejleszti a tehetséges, rátermett fiatalokat, a
piackutatók utánpótlását. Biztos vagyok benne, hogy felkészültségüket, pozitív
hozzáállásukat ez a tankönyv is erősíti. Szalókyné Tóth Judit, ügyvezető
igazgató, Nielsen Magyarország A kötet adatai: Formátum: B/5 Kötés: kartonált
Megjelenés éve: 2014 Terjedelem: 348 oldal

Tovább
Adatlap
Ár: 4.665 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
Állapota: Új
 
Feladás dátuma: 2024.06.29
Eddig megtekintették 9 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A MARKETINGKUTATÁS ALAPJAI" című hirdetést látja. (fent)