MAGYAR REKLÁMJOG
A kézirat lezárva: 2005. szeptember 30. Szerző: Pribula László Novotni
Alapítvány, 2005 Miről is szól ez a kissé terjedelmesre sikeredett mű?
Nyilvánvalóan a reklámról és nemcsak jogi aspektusáról, hanem
közgazdaság-szociológiai és etikai jellemzőiről is. A jogtudományi megközelítés
nem szűkülhet ? értelemszerűen ? magánjogi jellegűre, a tárgy komplexitása ezt
nem engedi meg. A közjogi területén az alkotmányjogi és büntetőjogi
összefüggések kapnak külön hangsúlyt, az átmeneti jogterületet képviselő
versenyjogi összefüggések és a ? munka legfőbb részeként minősíthető ?
reklámjogi korlátok elemzése után a magánjog körében a reklámszerződések,
valamint a szellemi alkotások jogterületére eső szerzői jogi, védjegyjogi
elemzés zárja a színvonalas, komoly összegző munkát felvonultató művet.
Alapítvány, 2005 Miről is szól ez a kissé terjedelmesre sikeredett mű?
Nyilvánvalóan a reklámról és nemcsak jogi aspektusáról, hanem
közgazdaság-szociológiai és etikai jellemzőiről is. A jogtudományi megközelítés
nem szűkülhet ? értelemszerűen ? magánjogi jellegűre, a tárgy komplexitása ezt
nem engedi meg. A közjogi területén az alkotmányjogi és büntetőjogi
összefüggések kapnak külön hangsúlyt, az átmeneti jogterületet képviselő
versenyjogi összefüggések és a ? munka legfőbb részeként minősíthető ?
reklámjogi korlátok elemzése után a magánjog körében a reklámszerződések,
valamint a szellemi alkotások jogterületére eső szerzői jogi, védjegyjogi
elemzés zárja a színvonalas, komoly összegző munkát felvonultató művet.
Adatlap
Ár: | 1.900 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2025.01.05 |
Eddig megtekintették 26 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MAGYAR REKLÁMJOG" című hirdetést látja. (fent)