Betöltés...

MAGYAR REKLÁMJOG

A kézirat lezárva: 2005. szeptember 30. Szerző: Pribula László Novotni
Alapítvány, 2005 Miről is szól ez a kissé terjedelmesre sikeredett mű?
Nyilvánvalóan a reklámról és nemcsak jogi aspektusáról, hanem
közgazdaság-szociológiai és etikai jellemzőiről is. A jogtudományi megközelítés
nem szűkülhet ? értelemszerűen ? magánjogi jellegűre, a tárgy komplexitása ezt
nem engedi meg. A közjogi területén az alkotmányjogi és büntetőjogi
összefüggések kapnak külön hangsúlyt, az átmeneti jogterületet képviselő
versenyjogi összefüggések és a ? munka legfőbb részeként minősíthető ?
reklámjogi korlátok elemzése után a magánjog körében a reklámszerződések,
valamint a szellemi alkotások jogterületére eső szerzői jogi, védjegyjogi
elemzés zárja a színvonalas, komoly összegző munkát felvonultató művet.

Tovább
Adatlap
Ár: 1.900 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2025.01.05
Eddig megtekintették 26 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

MAGYAR REKLÁMJOG
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "MAGYAR REKLÁMJOG" című hirdetést látja. (fent)