
Press & PR - A médiatevékenység, a szervezeti és az üzle
Sokan megkerülhetetlennek tartják a kommunikációs szakmák tanulásában e könyv
elődjét, a Press című kötetet. Azt reméljük, hogy ez a vélemény csak erősödni
fog ezzel a lényegesen bővített, csaknem száz képpel, ábrával, táblázattal
gazdagított kiadással. A szerző figyelembe vette a tömegkommunikáció
változásait, a mobilkommunikáció térhódítását, a szórakoztatási szempontoknak a
médiában való előretörését. Friss esetek elemzésén keresztül mutatja meg a
manipuláció jelenlétét. Áttekinthető osztályozási szempontokat ad, életszerű
hírszerkesztési megoldásokat kínál, beavat a szerkesztőségi munka szervezésének,
a nyomdai kiadványok gondozásának műhelytitkaiba. A kötet módszertani részében
az eddigiekhez képest is gyakorlatiasabb és sokrétűen illusztrált
műsorkészítési, filmforgatási ismeretekkel találkozik az érdeklődő.
elődjét, a Press című kötetet. Azt reméljük, hogy ez a vélemény csak erősödni
fog ezzel a lényegesen bővített, csaknem száz képpel, ábrával, táblázattal
gazdagított kiadással. A szerző figyelembe vette a tömegkommunikáció
változásait, a mobilkommunikáció térhódítását, a szórakoztatási szempontoknak a
médiában való előretörését. Friss esetek elemzésén keresztül mutatja meg a
manipuláció jelenlétét. Áttekinthető osztályozási szempontokat ad, életszerű
hírszerkesztési megoldásokat kínál, beavat a szerkesztőségi munka szervezésének,
a nyomdai kiadványok gondozásának műhelytitkaiba. A kötet módszertani részében
az eddigiekhez képest is gyakorlatiasabb és sokrétűen illusztrált
műsorkészítési, filmforgatási ismeretekkel találkozik az érdeklődő.

Adatlap
Ár: | 2.190 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.08.08 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Press & PR - A médiatevékenység, a szervezeti és az üzle" című hirdetést látja. (fent)