
A márkaimázs felépítése - Peter Cheverton
Jó áron kínálunk egy minőségi terméket, mégsem úgy fogy, ahogy szeretnénk?
Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik
eszközét, a márkaépítés tapasztalatait osztja meg. Felismerve a kihívást,
márkánkat keményen meg kell dolgoztatnunk. Peter Cheverton útmutatójában
tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja.
Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment
stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk
arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment vállalatunkban; miként válhat
a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé; hogyan tudja eltartani magát a
márka anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.
Esetleg sok a versenytárs? Ez a könyv a fenntartható versenyelőny egyik
eszközét, a márkaépítés tapasztalatait osztja meg. Felismerve a kihívást,
márkánkat keményen meg kell dolgoztatnunk. Peter Cheverton útmutatójában
tudatosan kevés az elmélet, a hangsúlyt a tettek és a gyakorlat kapja.
Megtudhatjuk, hogyan definiáljuk márkánkat; hogyan alkossunk márkamenedzsment
stratégiát; hogyan valósítsuk meg terveinket. Emellett reális képet kapunk
arról, hogy mire képes a hatékony márkamenedzsment vállalatunkban; miként válhat
a márka vállalatunk legértékesebb eszközévé; hogyan tudja eltartani magát a
márka anélkül, hogy egy vagyont áldoznánk rá.

Adatlap
Ár: | 693 Ft |
Könyvkereső: | Szakkönyv |
Feladás dátuma: | 2025.06.14 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "A márkaimázs felépítése - Peter Cheverton" című hirdetést látja. (fent)