Betöltés...

Újtermék-marketing - Vágási Mária

Tantárgy: Közgazdasági és üzleti tudomány Évfolyam: Egyéb A tankönyvjegyzéken
szerepel. Az újtermék-marketing tárgyát az új termékek és szolgáltatások
tervezésével, tesztelésével és piaci bevezetésével összefüggő vállalati
marketingtevékenységek, -módszerek, és -stratégiák képezik. A tankönyv a
kockázatmenedzselő termékfejlesztési folyamatot mutatja be a nemzetközi
gyakorlatról szóló sikerkutatások eredményei alapján kialakított módszertani
megközelítésben. A marketingnek a termékfejlesztésben játszott szerepét három
szinten elemzi. Bemutatja a termékfejlesztési folyamat különféle modelljeit, s a
gazdag marketingmódszertant példákkal is illusztrálja. A tankönyvet a szerző
elsősorban mérnökhallgatóknak, az ipari termék- és formatervező képzés és a
termékmenedzser-képzés hallgatóinak szánja, ám feltételezi, hogy a marketing- és
menedzsment-szakközgazdász hallgatók, illetve a gyakorlatban tevékenykedő
szakemberek számára is újszerű megközelítést nyújt a piacorientált
termékfejlesztési folyamatról.

Tovább
Adatlap
Ár: 903 Ft
Könyvkereső: Iskolai / Tankönyvek
 
Feladás dátuma: 2025.06.24
Eddig megtekintették 7 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Újtermék-marketing - Vágási Mária
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Újtermék-marketing - Vágási Mária" című hirdetést látja. (fent)



Adrian Mole 13 és 3/4 éves. A Vaslady és Erzsébet királynő Angliájában él - megérthetjük, nem könnyű a dolga egy fiúnak egy nők vezette országban. Szenvedéseiről - és Pandoraval (egy újabb nő, akarom mondani lány) való kapcsolatáról naplót vezet. Ez a könyv naplójának hű másolata. Hogy nézzünk...