Betöltés...

The Culting of Brands: When Customers Become True Believers

An analysis of the process of branding offers insight into how companies
cultivate near-fanatical customer loyalty, identifying the commonalities between
cults and corporations that use cult-branding techniques, and explaining how
marketers and business leaders can attract and retain consumer population
segments as well as loyal employees. 35,000 first printing.

Tovább
Adatlap
Ár: 14.499 Ft
Könyvkereső: Szakkönyv
 
Feladás dátuma: 2025.07.14
Eddig megtekintették 3 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

The Culting of Brands: When Customers Become True Believers
Lehetőségek
Megosztók

Könyv kereső rovaton belül a(z) "The Culting of Brands: When Customers Become True Believers " című hirdetést látja. (fent)



Tartalomjegyzék Kedves Olvasóink! - 5 Erzsébetváros térképe - 7 26. Erzsébet Nőiskola - 9 27. Állami Tanítónőképző-intézet - 17 28. Zichy-Pallavicini Edina Felső Kereskedelmi Iskola - 28 29. VII. Kerületi István-úti Főgimnázium (Szent István Gimnázium) - 30 30. Az Izraelita Siketnémák Országos...