
Hottentotta
Hottentotta | | Cerkabella Könyvek | 2024 A Hottentotta azért született, hogy a
kis- és nagyobb iskolások szórakoztató, szépirodalmi mércével is értékes
szövegek segítségével gyakorolhassák a legfontosabb helyesírási ismereteket.
Minél jobb egy szöveg, annál inkább számíthat az olvasó gyerekeknél sikerre,
annál jobban megjegyzik az abban olvasottakat, az adott helyesírási szabályok is
észrevétlenül megerősítődnek. Ezért a Hottentottában a klasszikus magyar és
kortárs magyar gyerekirodalom legjobb képviselőinek történeteit, meséit, verseit
gyűjtöttük össze. De a könyv nemcsak szépirodalmi antológia, hanem helyesírási
példatár is egyben: a fejezetcímek, az adott helyesírási problémák követik az
általános iskolai tananyagot, a szövegekben színessel is kiemeltük, mire
figyelhetnek az olvasók. Azoknak a gyerekeknek is ajánljuk, akik még nem
iskolások, hiszen a mesék, versek önmagukért beszélnek: felolvasva is izgalmas
irodalmi kaland ez a válogatás! Lovász Andrea, szerkesztő Hogyan lehet
megtanulni helyesen írni? Tényleg minden szabályt meg kell tanulni hozzá? Azt is
lehet, persze. De a szabályok ismereténél sokkal fontosabb, hogy a helyesírást
megtanulni csak sok-sok olvasással lehet. Ahhoz, hogy készségszintűvé váljon a
helyesírás, az kell, hogy az agyunkba ?beleégjenek? a helyes minták. Szülőként,
pedagógusként tehát nincs más feladatunk, csak annyi, hogy megszerettessük a
gyerekekkel az olvasást - ehhez pedig szórakoztató, kiváló minőségű irodalmi
szövegek kellenek. Éppen olyanok, amilyenek e kötetben olvashatók! A válogatás
motiváló, jól alkalmazható a pedagógusképző intézmények magyar nyelvi és
irodalmi kurzusainak programjában. Ajánljuk a tanítói, nevelői pályára készülő
hallgatóknak is. ELTE Tanító- és Óvóképző Kar Bereczkiné dr. Záluszki Anna
egyetemi docens Dr. Merényi Hajnalka, adjunktus A kötet szerzői: Adamik Zsolt,
Balázs Imre József, Berg Judit, Borsi Bálint, Csanádi Imre, Csukás István,
Dániel András, Darvasi László, Dér Adrienn, Erdős Virág, Finy Petra, Gertheis
Veronika, Hajnal Anna, Hegyi György, Janikovszky Éva, Janikovszky Éva, Jász
Attila, Kántor Péter, Kányádi Sándor,Kertész Erzsi, Kormos István, Kovács András
Ferenc, Kukorelly Endre, Lackfi János, Laik Eszter, Majoros Nóra, Mándy
Stefánia, Markó Béla, Méhes György, Mészöly Ágnes, Mészöly Miklós, Molnár
Krisztina Rita, Móra Ferenc, Nemes Nagy Ágnes, Németh Zoltán, Oravecz Imre,
Orbán Ottó, Parti Nagy Lajos, Scheer Katalin, Somfai Anna, Szabó Imola Julianna,
Szabó T. Anna, Szécsi Noémi, Szepesi Attila, Szőcs Margit, Tamkó Sirató Károly,
Toroczkay András, Tóth Krisztina, Várfalvy Emőke, Varró Dániel, Weöres Sándor
kis- és nagyobb iskolások szórakoztató, szépirodalmi mércével is értékes
szövegek segítségével gyakorolhassák a legfontosabb helyesírási ismereteket.
Minél jobb egy szöveg, annál inkább számíthat az olvasó gyerekeknél sikerre,
annál jobban megjegyzik az abban olvasottakat, az adott helyesírási szabályok is
észrevétlenül megerősítődnek. Ezért a Hottentottában a klasszikus magyar és
kortárs magyar gyerekirodalom legjobb képviselőinek történeteit, meséit, verseit
gyűjtöttük össze. De a könyv nemcsak szépirodalmi antológia, hanem helyesírási
példatár is egyben: a fejezetcímek, az adott helyesírási problémák követik az
általános iskolai tananyagot, a szövegekben színessel is kiemeltük, mire
figyelhetnek az olvasók. Azoknak a gyerekeknek is ajánljuk, akik még nem
iskolások, hiszen a mesék, versek önmagukért beszélnek: felolvasva is izgalmas
irodalmi kaland ez a válogatás! Lovász Andrea, szerkesztő Hogyan lehet
megtanulni helyesen írni? Tényleg minden szabályt meg kell tanulni hozzá? Azt is
lehet, persze. De a szabályok ismereténél sokkal fontosabb, hogy a helyesírást
megtanulni csak sok-sok olvasással lehet. Ahhoz, hogy készségszintűvé váljon a
helyesírás, az kell, hogy az agyunkba ?beleégjenek? a helyes minták. Szülőként,
pedagógusként tehát nincs más feladatunk, csak annyi, hogy megszerettessük a
gyerekekkel az olvasást - ehhez pedig szórakoztató, kiváló minőségű irodalmi
szövegek kellenek. Éppen olyanok, amilyenek e kötetben olvashatók! A válogatás
motiváló, jól alkalmazható a pedagógusképző intézmények magyar nyelvi és
irodalmi kurzusainak programjában. Ajánljuk a tanítói, nevelői pályára készülő
hallgatóknak is. ELTE Tanító- és Óvóképző Kar Bereczkiné dr. Záluszki Anna
egyetemi docens Dr. Merényi Hajnalka, adjunktus A kötet szerzői: Adamik Zsolt,
Balázs Imre József, Berg Judit, Borsi Bálint, Csanádi Imre, Csukás István,
Dániel András, Darvasi László, Dér Adrienn, Erdős Virág, Finy Petra, Gertheis
Veronika, Hajnal Anna, Hegyi György, Janikovszky Éva, Janikovszky Éva, Jász
Attila, Kántor Péter, Kányádi Sándor,Kertész Erzsi, Kormos István, Kovács András
Ferenc, Kukorelly Endre, Lackfi János, Laik Eszter, Majoros Nóra, Mándy
Stefánia, Markó Béla, Méhes György, Mészöly Ágnes, Mészöly Miklós, Molnár
Krisztina Rita, Móra Ferenc, Nemes Nagy Ágnes, Németh Zoltán, Oravecz Imre,
Orbán Ottó, Parti Nagy Lajos, Scheer Katalin, Somfai Anna, Szabó Imola Julianna,
Szabó T. Anna, Szécsi Noémi, Szepesi Attila, Szőcs Margit, Tamkó Sirató Károly,
Toroczkay András, Tóth Krisztina, Várfalvy Emőke, Varró Dániel, Weöres Sándor

Adatlap
Ár: | 5.990 Ft |
Feladás dátuma: | 2025.06.09 |
Eddig megtekintették 2 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "Hottentotta" című hirdetést látja. (fent)