
TÁVOLABB A MÉDIÁTÓL. 2004-ES KAMPÁNYOK VIZSGÁLATA
Szerkesztette: Kiss Balázs L?Harmattan Kiadó, 2006 Manapság szerte a
demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a
politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre
nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kampányolásra és mindazokra az eszközökre,
például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a
médiát megkerülve érhetik el a választót. Ez alapján szokás premodern, modern és
posztmodern kampányokról beszélni. A tendencia érvényesül Magyarországon is. A
szerzők a kötetben 2004 két kampányát, az európai parlamenti választásokat
megelőzőt és a decemberi népszavazás kampányát egységes elméleti keretben
vizsgálva jellemzik az egyes magyar pártok kampányait, felmutatják azok a
premodern, modern vagy éppen posztmodern jellegét, továbbá a kampányok
megjelenését a televízió-híradókban. Ezeken túl a kötet foglalkozik az európai
választások német kampányával, valamint Gyurcsány Ferenc 2005-re is átnyúló
kommunikációs stratégiájával. A kötet adatai: Megjelenés éve: 2006 Terjedelem:
246 oldal
demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a
politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre
nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kampányolásra és mindazokra az eszközökre,
például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a
médiát megkerülve érhetik el a választót. Ez alapján szokás premodern, modern és
posztmodern kampányokról beszélni. A tendencia érvényesül Magyarországon is. A
szerzők a kötetben 2004 két kampányát, az európai parlamenti választásokat
megelőzőt és a decemberi népszavazás kampányát egységes elméleti keretben
vizsgálva jellemzik az egyes magyar pártok kampányait, felmutatják azok a
premodern, modern vagy éppen posztmodern jellegét, továbbá a kampányok
megjelenését a televízió-híradókban. Ezeken túl a kötet foglalkozik az európai
választások német kampányával, valamint Gyurcsány Ferenc 2005-re is átnyúló
kommunikációs stratégiájával. A kötet adatai: Megjelenés éve: 2006 Terjedelem:
246 oldal

Adatlap
Ár: | 1.760 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Feladás dátuma: | 2025.07.29 |
Eddig megtekintették 3 alkalommal |
A hirdető adatai

Könyv kereső rovaton belül a(z) "TÁVOLABB A MÉDIÁTÓL. 2004-ES KAMPÁNYOK VIZSGÁLATA" című hirdetést látja. (fent)