A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE
Hogyan vidd sikerre a céged és önmagad Második, bővített kiadás Szerző: Klausz
Melinda Athenaeum Kiadó, 2020 Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben
ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat.
A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen
beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket.
Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is
befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a
leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen
ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média
minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és
influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. Klausz Melinda 2007 óta
foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első
Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a
Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5
díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az
Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő
megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt. A 2016-ban
megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe. A
kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 320 oldal
Melinda Athenaeum Kiadó, 2020 Ma már szinte nincs is olyan beszélgetés, amelyben
ne említenék meg a Facebook, Instagram, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat.
A közösségi média felülete olyannyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezen
beszélgetünk ismerőseinkkel, nézünk filmeket vagy éppen olvasunk híreket.
Mindennapjaink mellett ezek a felületek a vásárlási szokásainkat is
befolyásolják, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a
leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A Közösségi média nagykönyve éppen
ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média
minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok és
influencerek kezelésén át a nyereményjátékokig. Klausz Melinda 2007 óta
foglalkozik közösségimédia-marketinggel, 2008 óta blogol, élete első
Facebook-hirdetését 2009-ben hozta létre. Cégét, a Klausz Social Groupot a
Magyar Marketing Szövetség hat KKV-Marketing Gyémánt-, a turizmus szakma 5
díjjal tüntette ki, míg 2019-ben elhozták a Kreatív Influ' Aranyát, illetve az
Internet Hungary egyik fődíját is a közösségimédia-marketinget érintő
megoldásaik, eseménykommunikációik és influencerkampányuk miatt. A 2016-ban
megjelent könyv bővített, aktualizált kiadása kerül most az olvasók kezébe. A
kötet adatai: Kötés: kartonált Megjelenés éve: 2020 Terjedelem: 320 oldal
Adatlap
Ár: | 3.440 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.16 |
Eddig megtekintették 114 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE " című hirdetést látja. (fent)