?SEM MEGERŐSÍTENI, SEM CÁFOLNI...?
Lépjünk túl a közhelyeken hatékony kríziskommunikációval! Szerző: Bőhm Kornél
HVG Kiadó, 2018 Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket? Mitől lesz
hiteles egy vezető megszólalása a médiában? Miként hasznosítsuk a válsághelyzet
tapasztalatait? A súlyos balesetek és természeti katasztrófák,
termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy
intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár bárki világgá kürtölheti
rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk
magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra
kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható
kommunikáció alapelveivel. Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló,
olvasmányos kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen
elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a
tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős
helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt
akár laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt
is teremthetünk. A kötet adatai: Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2018
Terjedelem: 256 oldal
HVG Kiadó, 2018 Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket? Mitől lesz
hiteles egy vezető megszólalása a médiában? Miként hasznosítsuk a válsághelyzet
tapasztalatait? A súlyos balesetek és természeti katasztrófák,
termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy
intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár bárki világgá kürtölheti
rólunk lesújtó véleményét, és egy pillanat alatt válsághelyzetben találhatjuk
magunkat. Reputációnk megőrzése vagy visszaállítása szempontjából az első 24 óra
kritikus időszak, ezért tisztában kell lennünk a válsághelyzetben alkalmazható
kommunikáció alapelveivel. Bőhm Kornél kríziskommunikációs tanácsadó hiánypótló,
olvasmányos kötetében bemutatja, mit tehetünk a krízisek megelőzéséért, milyen
elveket kövessünk, ha már megvan a baj, és utólag miként érdemes levonni a
tanulságokat. A számos példa, esettanulmány valamint a magánéletből ismerős
helyzetek segítségével kommunikációs szakemberként, proaktív vezetőként, sőt
akár laikus hírfogyasztóként is megtanulhatjuk, hogy a krízisből akár új esélyt
is teremthetünk. A kötet adatai: Kötés: keménytáblás Megjelenés éve: 2018
Terjedelem: 256 oldal
Adatlap
Ár: | 3.120 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.06 |
Eddig megtekintették 19 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "?SEM MEGERŐSÍTENI, SEM CÁFOLNI...?" című hirdetést látja. (fent)