MARKETING ALAPISMERETEK
Szerzők: Bauer András, Berács József, Kenesei Zsófia Akadémiai Kiadó, 2017 A
marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik
kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett ?tudományát határozzák meg. A
marketing - felfogásunk szerint ? olyan alkalmazott közgazdasági és
vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti
jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan
működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös
értékalkotásban, ezáltal ?beleszólásuk, véleményük súlya növekszik. A magyar
gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak
minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az
információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a
fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A
globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a
fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második
kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet
megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak
marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és
vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve
olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a
közösségi média, a párbeszéd. A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: Kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 448 oldal
marketinget gyakran mint az eladás művészetét, a vevők meggyőzésének és igényeik
kielégítésének fortélyát, köznapi értelemben vett ?tudományát határozzák meg. A
marketing - felfogásunk szerint ? olyan alkalmazott közgazdasági és
vállalatgazdasági diszciplína, amelynek mind a gyakorlati, mind az elméleti
jelentősége egyre nő. A vállalatoknak olyan környezetben kell hatékonyan
működniük, ahol a vevők alkotó módon képesek részt venni a közös
értékalkotásban, ezáltal ?beleszólásuk, véleményük súlya növekszik. A magyar
gazdaság a 21. században jelentősen integrálódik a nemzetközi piacba, annak
minden előnyével és hátrányával együtt. A gazdasági integráció és az
információtechnológia fejlődése csökkenti a nemzeti határok szerepét, de a
fogyasztók nemzeti érzelme, hazai termékek iránti vonzalma gyakran növekszik. A
globális gazdasági válság és annak hazai sajátosságai jelentősen átalakították a
fogyasztók értékrendjét és szokásait. E környezetben született könyvünk második
kiadása. Az új kiadásban az egyik legjelentősebb változás az internet
megjelenése és hatása a marketing gyakorlatára. Az internet nemcsak
marketingeszközként jelenik meg, hanem lényegesen befolyásolja az eladók és
vevők közötti munkamegosztást, lehetővé téve a közös értékalkotást. Ezt követve
olyan fogalmakat tárgyalunk, mint a vevői részvétel, a keresőmarketing, a
közösségi média, a párbeszéd. A kötet adatai: Formátum: B5 Kötés: Kartonált,
ragasztókötött Megjelenés éve: 2017 Terjedelem: 448 oldal
Adatlap
Ár: | 5.060 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 71 alkalommal |
A hirdető adatai
Könyv kereső rovaton belül a(z) "MARKETING ALAPISMERETEK" című hirdetést látja. (fent)