Dunlop SP Sport Maxx ( 235/50 R19 99V MO )
A maximális tapadás, kormányozhatóság és vezetési élmény verhetetlen hármasa.
Nagy teljesítményű sportkocsikhoz. Kiemelkedő kormányozhatóság száraz és nedves
útfelületen Kiváló fékezési és gyorsítási jellemzők Vízenfutás hatásos
megakadályozása Stabilitás és kényelem Kiemelkedő kormányozhatóság száraz és
nedves útfelületen. Az SP Sport Maxx kivételes teljesítményének titka a Dunlop
Touch technológiában rejlik. A gumiabroncs felületén egyenletesen eloszló nyomás
miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal. Az egyenesből kanyarba való
behajtás gördülékenyebb, simább, így jobban érezheti az utat, hamarabb
korrigálhatja mozdulatait. Kiváló fékezési és gyorsítási jellemzők. A
gumikeverék már versenypályán is bizonyította, hogy száraz és nedves úton
egyaránt kivételes tapadást képes nyújtani. Gyorsulás közben jobban irányítható
a jármű, a fékezés ideje pedig lerövidül. A tartós keverék kopásállósága nagyobb
futásteljesítményt biztosít. Vízenfutás hatásos megakadályozása. Az SP Sports
Maxx nedves időben teljesít igazán. A futófelület különleges kialakítású részei
gyorsan elvezetik a vizet a gördülő kerék alól, ezáltal esőáztatta utakon is
hatékonyan csökkentve a vízenfutás kialakulásának kockázatát. Stabilitás és
kényelem. A stabil középső borda nagy sebességnél is könnyed és precíz vezetést
tesz lehetővé. A futómintázat a kényelmesebb és csendesebb vezetési élmény
érdekében hatékonyan csökkenti a menetzajt. A Dunlop SP Sport Maxx gumiabroncs
versenyeken is bizonyította, hogy maximális tapadást biztosít a nagy
teljesítményű sportautók számára. További tudnivalók itt. Maximális tapadás- a
kitünő utazáshoz. Az új SP Sport Maxx előállitásánál, kihivásnak tekintették,
egy olyan gumiabroncsnak a létrehozását, mely a száraz és a nedves útszakaszon
egyaránt csúcsteljesitményt nyújt. E probléma az MRT (?Multi Radius Tread?)
által volt megoldva, egy újfajta technologia, mely a gumikontur 10 radiájának a
felszámolásával jár. Mert minél pontosabb a gumikontur kiszámitása, annál
homogénebb a guminak a nyomáseloszlása. Minél homogénebb a gumi nyomáseloszlás,
annál nagyobb a felület maga és ezáltal lehetővé teszi a száraz és a vizen való
tapadást. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény
érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A
Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék
és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló
visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás
és precizitás. Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél
jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási
eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és
sima kopás. Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel
rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil
extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet
biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben Multi
Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal
precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a
nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal
precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a
teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló
kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás
közben. Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási
teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és
gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon,
fokozott tapadás és kopásállóság. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A
precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti
kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika
rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az
irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott
útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás. Maximum Flange Shield (MFS).
Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala
felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök
Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.*
Elérhető csak a kijelölt méretben
Nagy teljesítményű sportkocsikhoz. Kiemelkedő kormányozhatóság száraz és nedves
útfelületen Kiváló fékezési és gyorsítási jellemzők Vízenfutás hatásos
megakadályozása Stabilitás és kényelem Kiemelkedő kormányozhatóság száraz és
nedves útfelületen. Az SP Sport Maxx kivételes teljesítményének titka a Dunlop
Touch technológiában rejlik. A gumiabroncs felületén egyenletesen eloszló nyomás
miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal. Az egyenesből kanyarba való
behajtás gördülékenyebb, simább, így jobban érezheti az utat, hamarabb
korrigálhatja mozdulatait. Kiváló fékezési és gyorsítási jellemzők. A
gumikeverék már versenypályán is bizonyította, hogy száraz és nedves úton
egyaránt kivételes tapadást képes nyújtani. Gyorsulás közben jobban irányítható
a jármű, a fékezés ideje pedig lerövidül. A tartós keverék kopásállósága nagyobb
futásteljesítményt biztosít. Vízenfutás hatásos megakadályozása. Az SP Sports
Maxx nedves időben teljesít igazán. A futófelület különleges kialakítású részei
gyorsan elvezetik a vizet a gördülő kerék alól, ezáltal esőáztatta utakon is
hatékonyan csökkentve a vízenfutás kialakulásának kockázatát. Stabilitás és
kényelem. A stabil középső borda nagy sebességnél is könnyed és precíz vezetést
tesz lehetővé. A futómintázat a kényelmesebb és csendesebb vezetési élmény
érdekében hatékonyan csökkenti a menetzajt. A Dunlop SP Sport Maxx gumiabroncs
versenyeken is bizonyította, hogy maximális tapadást biztosít a nagy
teljesítményű sportautók számára. További tudnivalók itt. Maximális tapadás- a
kitünő utazáshoz. Az új SP Sport Maxx előállitásánál, kihivásnak tekintették,
egy olyan gumiabroncsnak a létrehozását, mely a száraz és a nedves útszakaszon
egyaránt csúcsteljesitményt nyújt. E probléma az MRT (?Multi Radius Tread?)
által volt megoldva, egy újfajta technologia, mely a gumikontur 10 radiájának a
felszámolásával jár. Mert minél pontosabb a gumikontur kiszámitása, annál
homogénebb a guminak a nyomáseloszlása. Minél homogénebb a gumi nyomáseloszlás,
annál nagyobb a felület maga és ezáltal lehetővé teszi a száraz és a vizen való
tapadást. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A precízebb vezetési élmény
érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti kapcsolat erősségét. A
Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék
és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az irányíthatóságot, és kiváló
visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás
és precizitás. Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél
jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási
eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és
sima kopás. Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel
rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil
extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet
biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben Multi
Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal
precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a
nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal
precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a
teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló
kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás
közben. Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási
teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és
gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon,
fokozott tapadás és kopásállóság. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A
precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti
kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika
rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az
irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott
útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás. Maximum Flange Shield (MFS).
Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala
felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök
Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.*
Elérhető csak a kijelölt méretben
Adatlap
Ár: | 63.208 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Besorolása: | Gumik, felnik |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 13 alkalommal |
A hirdető adatai
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "Dunlop SP Sport Maxx ( 235/50 R19 99V MO )" című hirdetést látja. (fent)