Dunlop SP Sport Maxx GT ( 235/40 R18 91Y MO )
Kivételes tapadás és kormányerő száraz úton, kifejezetten a nagy sebességű,
sportos vezetési stílushoz Kiváló tapadás száraz úton Precíz kormányozhatóság
és kormányerő Stabilitás nagy sebességnél és kanyarodáskor Kiváló tapadás
száraz úton a versenyeknél alkalmazott technológiának köszönhetően. Az SP Sport
Maxx GT kivételes úttartást biztosít. A futófelületet alkotó keverékbe a
versenyek során használt feketeszenet elegyítettek a száraz úton tapasztalható
tapadás és fékhatás javítása érdekében. Precíz kormányozhatóság és kormányerő. A
Dunlop Touch technológiája több speciális funkció egyesítésével precíz
kormányozhatóságot és kormányerőket tesz lehetővé. A laposabb futófelület-profil
miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, így precízebb a kormányzás, és
intenzívebb a visszacsatolás. RunOnFlat. A Dunlop egyedülálló RunOnFlat
technológiájának köszönhetően defekt vagy durrdefekt után akár 80 kilométert is
megtehet még, legfeljebb 80 km/h sebességgel haladva. A Dunlop SP Sport Maxx GT
gumiabroncs versenyeken is bizonyította, hogy száraz úton felülmúlhatatlan
tapadást képes nyújtani. Gazdaságos és környezetbarát teljesítményabroncs a kis
és alsó-középkategória számára. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A
precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti
kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika
rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az
irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott
útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás. Silica-Plus keverék. A
futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves
utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló
fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben,
kopásálló kialakítás. Nanorészecskék. A versenyzésben használt szénkorom
nanorészecskékkel adalékolt gumiösszetétel. A gyantával és polimerekkel kevert
nanorészecskék száraz és nedves útfelületen egyaránt kiváló tapadást
biztosítanak.Előnyök Kimagasló tapadás száraz és nedves útfelületen, precíz
fékezési jellemzők, jobb kopásállóság. Csatlakozás nélküli öv (JLB). A
gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid
kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél,
valamint egyenletes és sima kopás. Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz
különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező
felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb
az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív
reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési
felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz
és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben. Dual Silica keverék
Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb
kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény,
kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és
kopásállóság. Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az
MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut
végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés
elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt
méretben Változtatható mintaárok-arány. A változtatható mintaárok-aránnyal
rendelkező aszimmetrikus mintázatkialakítás kiemelkedő ellenállást tesz lehetővé
a vízen futással szemben. A masszív felépítésű vállblokk gyors és
turbulenciamentes vízelvezetést tesz lehetővé, ugyanakkor kiemelkedő
kanyarstabilitást is biztosít.Előnyök Kiváló ellenállás a vízen futás
kialakulásának, fokozott tapadás, jobb kanyarstabilitás és kormányozhatóság.
Aszimmetrikus mintázatú futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb
kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is
javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot.
Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt
növeli a tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való
haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.
Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb
futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4?8%-kal nagyobb
tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást
és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és
pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és
kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló
kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.
sportos vezetési stílushoz Kiváló tapadás száraz úton Precíz kormányozhatóság
és kormányerő Stabilitás nagy sebességnél és kanyarodáskor Kiváló tapadás
száraz úton a versenyeknél alkalmazott technológiának köszönhetően. Az SP Sport
Maxx GT kivételes úttartást biztosít. A futófelületet alkotó keverékbe a
versenyek során használt feketeszenet elegyítettek a száraz úton tapasztalható
tapadás és fékhatás javítása érdekében. Precíz kormányozhatóság és kormányerő. A
Dunlop Touch technológiája több speciális funkció egyesítésével precíz
kormányozhatóságot és kormányerőket tesz lehetővé. A laposabb futófelület-profil
miatt nagyobb gumifelület érintkezik az úttal, így precízebb a kormányzás, és
intenzívebb a visszacsatolás. RunOnFlat. A Dunlop egyedülálló RunOnFlat
technológiájának köszönhetően defekt vagy durrdefekt után akár 80 kilométert is
megtehet még, legfeljebb 80 km/h sebességgel haladva. A Dunlop SP Sport Maxx GT
gumiabroncs versenyeken is bizonyította, hogy száraz úton felülmúlhatatlan
tapadást képes nyújtani. Gazdaságos és környezetbarát teljesítményabroncs a kis
és alsó-középkategória számára. Speciális peremhuzal-karika rendszer. A
precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni közötti
kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális peremhuzal-karika
rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan javítja az
irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök Fokozott
útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás. Silica-Plus keverék. A
futófelület a motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves
utakon és alacsony hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló
fékezési és gyorsulási teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben,
kopásálló kialakítás. Nanorészecskék. A versenyzésben használt szénkorom
nanorészecskékkel adalékolt gumiösszetétel. A gyantával és polimerekkel kevert
nanorészecskék száraz és nedves útfelületen egyaránt kiváló tapadást
biztosítanak.Előnyök Kimagasló tapadás száraz és nedves útfelületen, precíz
fékezési jellemzők, jobb kopásállóság. Csatlakozás nélküli öv (JLB). A
gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi deformációját csökkentő, hibrid
kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló stabilitás nagy sebességnél,
valamint egyenletes és sima kopás. Multi Radius Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz
különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal precízebb. Emiatt az úttal érintkező
felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a nyomás. Ennek köszönhetően finomabb
az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal precízebb és progresszív
reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a teljes érintkezési
felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló kormányozhatóság száraz
és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás közben. Dual Silica keverék
Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási teljesítményt, és jobb
kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási teljesítmény,
kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon, fokozott tapadás és
kopásállóság. Maximum Flange Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az
MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a felni vonala felett gumiprofil fut
végig. A profil extra védelmet nyújt a felninek.* Előnyök Hatékony felütődés
elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém felniknek.* Elérhető csak a kijelölt
méretben Változtatható mintaárok-arány. A változtatható mintaárok-aránnyal
rendelkező aszimmetrikus mintázatkialakítás kiemelkedő ellenállást tesz lehetővé
a vízen futással szemben. A masszív felépítésű vállblokk gyors és
turbulenciamentes vízelvezetést tesz lehetővé, ugyanakkor kiemelkedő
kanyarstabilitást is biztosít.Előnyök Kiváló ellenállás a vízen futás
kialakulásának, fokozott tapadás, jobb kanyarstabilitás és kormányozhatóság.
Aszimmetrikus mintázatú futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb
kezelhetőséget biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is
javítja. A folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot.
Az aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt
növeli a tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való
haladás közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás.
Laposabb futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb
futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4?8%-kal nagyobb
tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást
és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és
pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és
kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló
kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton.
Adatlap
Ár: | 57.928 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Besorolása: | Gumik, felnik |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 13 alkalommal |
A hirdető adatai
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "Dunlop SP Sport Maxx GT ( 235/40 R18 91Y MO )" című hirdetést látja. (fent)