Dunlop Sport Maxx RT ( 265/30 ZR20 (94Y) XL NST, RO1 )
A versenyeken megszokott tapadási és fékezési jellemzők dinamikus vezetési
élményt biztosítanak. Kivételes tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt.
Fokozott irányíthatóság kanyarodáskor Rövidebb fékút autópályán megszokott
sebességnél. Üzemanyag-hatékony kialakítás. Speciális peremhuzal-karika
rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni
közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális
peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan
javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök
Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás. Adaptív keverék. A
versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az
útfelület jellemzőihez. A gumiabroncs mikrofelületének javított tapadása nagy
mértékben hozzájárul a gumiabroncs útfelülethez való fokozott
tapadásához.Előnyök Kiváló tapadási és fékezési teljesítmény Fékezést elősegítő
masszív blokkok. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik
merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani
az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát.Előnyök Rövidebb fékút,
különösen nagyobb sebességnél. Silica-Plus keverék. A futófelület a
motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony
hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási
teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.
Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi
deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló
stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás. Maximum Flange
Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a
felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a
felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém
felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben Aszimmetrikus mintázatú
futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget
biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A
folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az
aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a
tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás
közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás. Laposabb
futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb
futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4?8%-kal nagyobb
tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást
és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és
pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és
kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló
kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton. Multi Radius
Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal
precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a
nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal
precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a
teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló
kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás
közben. Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási
teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és
gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon,
fokozott tapadás és kopásállóság. Kivételes tapadás. Az útviszonyokhoz
alkalmazkodó keveréknek köszönhetően a Sport Maxx RT nedves és száraz úton is
kiváló tapadást biztosít. A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten
jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez, ezáltal a lehető legnagyobb az
úttal való érintkezési felület, és jobb a tapadás. Fokozott irányíthatóság
kanyarodáskor. A nagy sebességnél is stabilan kezelhető abroncs sima átmenetet
biztosít kanyarokba való behajtáskor. A markáns külső vállblokkok fokozzák a
kanyarstabilitást és a kanyarban való vezethetőséget. Rövidebb fékút autópályán
megszokott sebességnél. A Dunlop forradalmian új kialakítású Short Braking
blokkjai még nagy sebességnél is rövid fékutat tesznek lehetővé. Tervezésekor a
hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben
hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását. Üzemanyag-hatékony kialakítás. A
kifejezetten könnyű Sport Maxx RT abroncsokat használó járműnek nemcsak
gördülési ellenállása, hanem CO2 -kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása is
alacsonyabb.
élményt biztosítanak. Kivételes tapadás nedves és száraz útfelületen egyaránt.
Fokozott irányíthatóság kanyarodáskor Rövidebb fékút autópályán megszokott
sebességnél. Üzemanyag-hatékony kialakítás. Speciális peremhuzal-karika
rendszer. A precízebb vezetési élmény érdekében fokozza a gumiabroncs és a felni
közötti kapcsolat erősségét. A Specific Bead Seat System (speciális
peremhuzal-karika rendszer) a kormánykerék és a kéz kapcsolatához hasonlóan
javítja az irányíthatóságot, és kiváló visszacsatolást tesz lehetővé.Előnyök
Fokozott útvisszacsatolás, jobb stabilitás és precizitás. Adaptív keverék. A
versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten jól alkalmazkodnak az
útfelület jellemzőihez. A gumiabroncs mikrofelületének javított tapadása nagy
mértékben hozzájárul a gumiabroncs útfelülethez való fokozott
tapadásához.Előnyök Kiváló tapadási és fékezési teljesítmény Fékezést elősegítő
masszív blokkok. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben is megőrzik
merevségüket. A fokozott merevség nagy sebességű fékezésnél is segít megtartani
az abroncs és az útfelület optimális kapcsolatát.Előnyök Rövidebb fékút,
különösen nagyobb sebességnél. Silica-Plus keverék. A futófelület a
motorsportból átvett keverékből készül, így különösen nedves utakon és alacsony
hőmérsékleten kimagasló tapadást biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és gyorsulási
teljesítmény, markáns tapadás esős és hideg időben, kopásálló kialakítás.
Csatlakozás nélküli öv (JLB). A gumiabroncs nagy sebességnél jelentkező kerületi
deformációját csökkentő, hibrid kialakítású átlapolási eljárás.Előnyök Kimagasló
stabilitás nagy sebességnél, valamint egyenletes és sima kopás. Maximum Flange
Shield (MFS). Felnivédő rendszer. Az MFS-rendszerrel rendelkező gumiabroncson a
felni vonala felett gumiprofil fut végig. A profil extra védelmet nyújt a
felninek.* Előnyök Hatékony felütődés elleni védelmet biztosít a drága könnyűfém
felniknek.* Elérhető csak a kijelölt méretben Aszimmetrikus mintázatú
futófelület. Az aszimmetrikus mintázatú futőfelület jobb kezelhetőséget
biztosít, és a vízen futással szembeni ellenálló képességet is javítja. A
folyamatos középvonali borda növeli a stabilitást és a pontosságot. Az
aszimmetrikus barázdaelrendezés nedves és száraz útfelületeken egyaránt növeli a
tapadást.Előnyök Fokozott teljesítmény egyenesben és kanyarban való haladás
közben, valamint a vízen futás kialakulásának való nagyobb ellenállás. Laposabb
futófelület-profil. A Dunlop abroncsok új generációjának laposabb
futófelület-profilja a gumi méretétől és típusától függően 4?8%-kal nagyobb
tapadási felületet eredményez. A nagyobb tapadási felület markánsabb stabilitást
és fokozottabb visszacsatolást tesz lehetővé, így az abroncsok gyorsabban és
pontosabban reagálhatnak a kormánymozdulatokra.Előnyök Megnövelt stabilitás és
kormányzási pontosság, csökkent kopás gázfröccsös visszaváltás során, kiváló
kanyarodási stabilitás és pontosság, kimagasló tapadás száraz úton. Multi Radius
Tread (MRT). Az MRT-megoldás tíz különböző sugarat alkalmaz, ezért sokkal
precízebb. Emiatt az úttal érintkező felületen sokkal hatékonyabban oszlik el a
nyomás. Ennek köszönhetően finomabb az egyenesből kanyarba való átmenet, sokkal
precízebb és progresszív reakciókkal.Előnyök Jelentősen jobb irányíthatóság a
teljes érintkezési felületen, minden vezetési körülmény esetén. Kimagasló
kormányozhatóság száraz és nedves útfelületen, jobb vezethetőség kanyarodás
közben. Dual Silica keverék. Ez a speciális keverék javítja a gyorsulási
teljesítményt, és jobb kopásállóságot biztosít.Előnyök Kiváló fékezési és
gyorsulási teljesítmény, kimagasló kormányozhatóság a nyári és az őszi utakon,
fokozott tapadás és kopásállóság. Kivételes tapadás. Az útviszonyokhoz
alkalmazkodó keveréknek köszönhetően a Sport Maxx RT nedves és száraz úton is
kiváló tapadást biztosít. A versenysportból átvett polimerkeverékek kifejezetten
jól alkalmazkodnak az útfelület jellemzőihez, ezáltal a lehető legnagyobb az
úttal való érintkezési felület, és jobb a tapadás. Fokozott irányíthatóság
kanyarodáskor. A nagy sebességnél is stabilan kezelhető abroncs sima átmenetet
biztosít kanyarokba való behajtáskor. A markáns külső vállblokkok fokozzák a
kanyarstabilitást és a kanyarban való vezethetőséget. Rövidebb fékút autópályán
megszokott sebességnél. A Dunlop forradalmian új kialakítású Short Braking
blokkjai még nagy sebességnél is rövid fékutat tesznek lehetővé. Tervezésekor a
hangsúly a nagy teljesítményen volt. A kifejezetten merev blokkok fékezés közben
hatékonyan fokozzák az úttapadás intenzitását. Üzemanyag-hatékony kialakítás. A
kifejezetten könnyű Sport Maxx RT abroncsokat használó járműnek nemcsak
gördülési ellenállása, hanem CO2 -kibocsátása és üzemanyag-fogyasztása is
alacsonyabb.
Adatlap
Ár: | 98.568 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Besorolása: | Gumik, felnik |
Feladás dátuma: | 2024.10.27 |
Eddig megtekintették 12 alkalommal |
A hirdető adatai
Járműalkatrész rovaton belül a(z) "Dunlop Sport Maxx RT ( 265/30 ZR20 (94Y) XL NST, RO1 )" című hirdetést látja. (fent)