Állatkarnevál társasjáték
Állatkarnevál társasjáték óvodások társasjátéka sok sok állatfigurával!
Állatkarnevál társasjáték ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6
különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz. Az
állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek
játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal. A játék, különböző
szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni. 1.
Összeillő formák Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok
körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés
szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával.
Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől
függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező
irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig
játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db)
állatfigurát felteszi. Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a
táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud
állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat). A győztes: aki a
leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok
számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú
állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett
különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett
különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett
különböző színű állatcsoport.) 2. Összeillő színek Csak a színes kockát
használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott
színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az
egyes pontban leírtakkal! 3. Összeillő színek és az állatok Most egyszerre
használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és
formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára.
Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor
a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára. Megjegyzés: Ha már valaki korábban
dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a
körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos
lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem
tesz semmit a táblára)! A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző
állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint
használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén
használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén
használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén
használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) Ajánlott
életkor: 3-8 éveseknek 4. Éles szem és gyors kéz Játék a kockákkal és az
állatokkal fatábla nélkül! Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után
dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos
közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két
kocka együtt mutat, felveheti magához.
Állatkarnevál társasjáték ez a társasjáték 4 fatáblát, 36 db állatfigurát (6
különböző színű állatcsoport, színenként 6 állat) és 2 kockát tartalmaz. Az
állatkarnevál szín és formafelismerő lehetőséget nyújt arra, hogy a gyerekek
játék közben ismerkedjenek a színekkel és az állatokkal. A játék, különböző
szabályok szerint játszható, most ebből szeretnénk néhányat bemutatni. 1.
Összeillő formák Csak az állatfigurás kockát használja a játékhoz! A játékosok
körbe ülnek, minden játékos kap egy fatáblát. Az első (egyéni megegyezés
szerint, például a legfiatalabb) játékos kezdje a játékot és dobjon a kockával.
Azt a figurát, amit a kocka mutat, helyezze a saját fatáblájára (színtől
függetlenül). Ezután a következő játékos dobjon (óramutató járásával megegyező
irányban) és a dobott figurát most Ő helyezze a saját táblájára. Ezt addig
játsszák így, amíg a játékosok közül az egyik a saját táblájára az összes (6db)
állatfigurát felteszi. Megjegyzés: Ha valaki olyan állatfigurát dob, ami már a
táblájára korábban felhelyezett, akkor az a játékos abban a körben nem tud
állatot elhelyezni (ő kimarad és a következő játékos dobhat). A győztes: aki a
leggyorsabban felteszi a 6 különböző állatfigurát a táblára! (A játékosok
számától függően és megegyezés szerint használhatóak különböző színű és számú
állatcsoportok. Például 2 játékos esetén használható 2 vagy 3 vagy 4 szett
különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén használható 3 vagy 4 vagy 5 szett
különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén használható 4 vagy 5 vagy 6 szett
különböző színű állatcsoport.) 2. Összeillő színek Csak a színes kockát
használja a játékhoz! Az előző (1-es pont) szabályokhoz hasonlóan, most a dobott
színek szerint helyezze az állatokat a fatáblákra. A játék menete megegyezik az
egyes pontban leírtakkal! 3. Összeillő színek és az állatok Most egyszerre
használja a játékos a két kockát, amikor dob. A feladat, hogy azt a színű és
formájú állatfigurát, amit a két kocka együtt mutat, helyezze a táblájára.
Például, ha zöld színt mutat az egyik kocka és lovat mutat a másik kocka, akkor
a zöld lovat helyezze a játékos a táblájára. Megjegyzés: Ha már valaki korábban
dobott zöld lovat és azt feltette a saját táblájára, akkor ez a játékos ebben a
körben kimarad (nem tesz semmit a táblára)! Ha, már korábban dobott a játékos
lovat és a tábláján már foglalt ez a hely, akkor ebben a körben kimarad (nem
tesz semmit a táblára)! A győztes: aki a leggyorsabban felteszi a 6 különböző
állatfigurát a táblára! (A játékosok számától függően és megegyezés szerint
használhatóak különböző színű és számú állatcsoportok. Például 2 játékos esetén
használható 2 vagy 3 vagy 4 szett különböző színű állatcsoport, 3 játékos esetén
használható 3 vagy 4 vagy 5 szett különböző színű állatcsoport, 4játékos esetén
használható 4 vagy 5 vagy 6 szett különböző színű állatcsoport.) Ajánlott
életkor: 3-8 éveseknek 4. Éles szem és gyors kéz Játék a kockákkal és az
állatokkal fatábla nélkül! Tegye félre a fatáblákat! Két kockával, egymás után
dobjanak a játékosok (az óramutató járásával megegyezően). Az összes játékos
közül, aki először megtalálja azt a színű és formájú állatfigurát, amit a két
kocka együtt mutat, felveheti magához.
Adatlap
Ár: | 8.550 Ft |
A hirdető: | Kereskedőtől |
Értékesítés típusa: | Eladó |
Állapota: | Új |
Játék: | Társasjátékok |
Feladás dátuma: | 2024.11.26 |
Eddig megtekintették 0 alkalommal |
A hirdető adatai
Gyerekjáték rovaton belül a(z) "Állatkarnevál társasjáték" című hirdetést látja. (fent)