Betöltés...

Furfangos labirintus

Fedezze fel modern és izgalmas játékainkat, vásárolja meg termékünket
kényelmesen webáruházunkból! A doboz tartalma: 1 játéktábla, 34 labirintus
járat-kártya, 24 titokkártya, 4 játékfigura Told el az útvesztő falát, hogy
megleld az út vonalát! Észvesztően izgalmas: kincsek, kísértetek és sárkányok
keresése közben odébb tolhatjuk a labirintus járatait. Csak azok a fránya
versenytársak ne lennének! Ők ugyanis folyvást keresztülhúzzák az ember
számításait? Lenyűgöző labirintusjáték: annyira egyszerű, mégis mindig más és
meglepő. A társasjáték játék célja A játékosok egy elátkozott labirintus
felfedezésére indulnak. Mindegyikük arra törekszik, hogy a labirintus járatainak
ötletes eltolásával eljusson a reá váró titokzatos tárgyakhoz és lényekhez. Aki
elsőként lebbenti fel a titok fátylát mindahányról és kiindulópontjára sikeresen
visszaérkezik az a nyertes. Előkészületek A labirintus részleteit ábrázoló
kártyákat összekeverjük és kirakjuk a játéktábla szabad mezőire. Így a
labirintusjáratokból véletlenszerű mintázat alakul ki. A járatkártyák közül az
egyik mindenképpen fölösleges marad. A játék folyamán majd mindig az éppen
kimaradó kártyát használjuk a labirintusjáratok elcsúsztatására. A 24
titokkártyát összekeverjük, és egyenlő számban szétosztjuk a játékosok között,
akik ezeket képes oldalukkal lefelé fordítva egymásra teszik, és maguk elé
rakják. Minden játékos választ egy figurát, és a vele megegyező színű pontra
állítja a játéktábla valamelyik sarkába. Játékszabály Kisorsoljuk, ki kezd, majd
az óramutató járásával megegyező irányban kezdünk játszani. Az első játékos
felemeli és megnézi legfelső titokkártyáját, majd - ismét lefordítva ? maga elé
teszi. Az e kártyán lévő kép ábrázolja az első célt, ahová el kell jutnia.
Ahhoz, hogy a célt elérje, a játékosnak először a labirintust kell átalakítania
a kimaradt járatkártya becsúsztatásával, és lépnie mindig csak ez után szabad a
figurájával. A labirintus átalakítása A játékos a kimaradt járatkártyát
valamelyik oldalról becsúsztathatja a játéktábla területére, aminek
következtében az átellenes oldalon kiesik egy másik járatkártya. Ezt mindaddig
ugyanitt, a tábla mellett kell hagyni, amíg a sor a következő játékosra nem
kerül (lásd a kivételt). A tábla szélén nyilak jelzik azokat a helyeket, ahol a
járatkártyákat be lehet csúsztatni. A kimaradt járatkártya azután bárhol
betolható. Kivétel: a járatkártyát nem szabad ismét ugyanazon a helyen
visszatolni, ahol az imént kilökődött. Nem szabad ismét ugyanazon a helyen
visszatolni, ahol az imént kilökődött. Nem szabad tehát az előző játékos lépését
rögtön ?visszacsinálni. Az első teendő minden esetben a labirintus egy
szakaszának eltolása, még akkor is, ha célunkhoz a járatok megváltoztatása
nélkül is eljutnánk. Ha a járatok eltolása során a járatkártyával együtt egy
figura is kitolódnék ? akár másé, akár a miénk -, akkor ezt a figurát az
ellenkező oldalról imént becsúsztatott járatkártyára kell rátenni. A figurák
ilyetén áthelyezése nem számít lépésnek. Haladás figurával A labirintusjáratok
eltolását követi a játékos lépése a figurával. A labirintus minden olyan
pontjáig el lehet jutni, amelyet a kiindulóponttal folyamatos járatvonal köt
össze. Az ilyen járatokban tehát olyan messzire mehetünk el, amilyen messzire
csak akarunk, vagyis nem számít, hogy hány kártyakockán lépkedünk végig. Nem
kötelező lépni. Figuránkat akár ott is hagyhatjuk, ahol éppen van. Egy mezőn
több figura is állhat: a figurák nem ütik ki egymást. Ha valaki nem tud rögtön
céljáig eljutni, akkor figurájával addig a pontig célszerű elmennie, ahol
feltehetőleg jó helyzetben várhatja következő lépést. Ha valaki elérte az első
titokkártya által megjelölt célt, akkor ismét megnézi lefelé fordított kártyái
közül a legfölsőt, és most ehhez a célhoz igyekszik eljutni, majd, ha sikerült,
ezt a kártyát is felfedni, stb. A játék vége Ha egy játékosnak már valamennyi
titokkártyája képpel felfelé néz, akkor arra kell törekednie, hogy figuráját
visszavezesse arra a sarokmezőre, ahonnan elindult. Az a győztes, aki valamennyi
titokkártyáját felfedte és figuráját elsőként juttatta vissza a kiindulópontra.
Hogyan játsszuk a játékot kisebb gyerekekkel? Hogy egyszerűbb legyen a játék, az
elején végig lehet nézni a titokkártyákat. Ezúttal tetszőleges sorrendben
kereshetjük fel a ránk váró rejtélyes tárgyakat, vagyis minden lépésnél újból
kinézhetjük az éppen legkönnyebben elérhető célt. Megállapodhatunk abban is,
hogy a játék végén a figurának nem kell visszatérnie kiindulópontjára, elég, ha
tetszőleges helyen kilép a labirintusból. Dobozméret:37x5,5x27cm
Játékidő:20-30perc

Tovább
Adatlap
Ár: 11.990 Ft
Játék: Társasjátékok
 
Feladás dátuma: 2024.05.30
Eddig megtekintették 4 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Furfangos labirintus
Lehetőségek
Megosztók

Gyerekjáték rovaton belül a(z) "Furfangos labirintus" című hirdetést látja. (fent)




 
 MÁGNESES BLOKKOK KISGYERMEKEKNEK 100 DARAB Építsünk együtt! Színes blokkok mágneses elemekkel, amelyek biztosítják, hogy minden létrehozott szerkezet ne omoljon össze! A blokkok strapabíró, sima műanyagból készültek, ami garantálja, hogy a gyermek sokáig élvezhesse a játékot....