Betöltés...
Promot.hu > Egyéb börze > Hirdetés

Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék

KEMO M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A KEMO
M176 készülék ultrahang, és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével
biztonságosan távoltarthatja a gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A
készülék teljesen vízálló és működtetése biztonságos! Az agresszív erős
intenzítású ultrahang a nyest hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig
fizikailag meggátolják a nyest jelenlétét a motortérben. Az elektromosan
feltöltött lapok gyenge áramütést közvetítenek a betolakodó nyestre, amennyiben
az érintkezik a lappal és a motor vagy karosszéria fém alkatrészekkel együtt. A
lapokat a kíválasztott helyekre pl.: kábelkötegre, alváz nyúlványokra,
burkolatokra fúrésmentesen gyorkötözővel (nem tartozéka) tudja rögzíteni. Az
áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont elegendő, hogy kellemetlen élményt
szerezzen neki és távozásra bírja a védeni kívánt területről. A készüléket
javasolt autószervízben vagy autóvillamossági műhelyben beszereltetni. A
motortérben történő más irányú karbantartás ideje alatt a készüléket
mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani. (vagy biztosítékát kivenni)
Akkumulátor védelem: A készülék automatikusan kikapcsol, ha az akkufeszültség
kevesebb mint 11,5V alá csokkenne. (nem meríti le az akkumulátort a hosszabb
időre leállított gépjármű esetében sem) A Német KEMO ELECTONIC által gyártott
nyestriasztó készülékek kialakítása Soft Start azaz lágy indítású termékek, ami
nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A készülékek CAN-BUS kompatibilisek
így a CAN-BUS rendszerrel szerelt gépjárművekben is biztonságosan használható.
Beszerelés: A készülék beszerelése előtt vegye ki a készülék biztosítékját a
foglalatából. Az alapkészülék a gépkocsi motorterében bármely helyére
beszerelhető (ahol nem forrósodik fel nagyon (ne szereljük be a kipufogókönyök,
hűtőventillátor vagy más különösen forró alkatrész közvetlen közelébe) ahonnan
az ultrahangok jól szétterjedhetnek a motortérben. A pozitív piros kábelt a
beépített biztosítékfoglalattal együtt a +12 V jelölés pontra kötjük, a fekete
testkábelt a gépkocsi karosszériájára vagy a -12 V jelölés pontra. A készülék
?Klemme 15? jelölésű vezetékét a fedélzeti hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a
15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón vagy az autórádió euro-csatlakozóján
érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a ?Klemme 15? kábel, akkor a
nyestriasztó csak abban az esetben van bekapcsolva, ha nem jár a motor (az autó
parkol). Ha nem találja a 15 -ös csatlakozást, akkor keressen a gyújtáskapcsolón
egy másik olyan pontot, amely parkoló gépkocsinál a negatív pólusra, míg járó
motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek a 15. pontra történő
csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló autó esetében aktiválódik
(járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a nyest a gépjármű
motorterébe felmerészkedne). Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti be az egység
?Klemme 15? jelölésű kábelét, a nyestriasztó állandóan be van kapcsolva. A
nagyfeszültség kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező lapok a
nyest útjában és a rágás által veszélyeztetett helyekre legyenek felszerelve. A
nagyfeszültség kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró részei (pl. a
kipufogókönyök) mellett mert a kábel szigetelése megolvadhat. A műanyag tartókra
szerelt nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően a nagyfeszültség kábel
tetszőleges helyén rögzíthetjük (eltolhatók). A nagyfeszültség kábelt arról
lehet felismerni, hogy a készüléken lévő messze a leghosszabb kábel (kb. 4
méter). Az érintkező lemezeket a műanyag papucs 4 furatán át lehet rögzíteni a
motortérben (csavarokkal vagy kábelkötözőkkel). A nagyfeszültség szimbólumával
ellátott nagyfeszültség lemezeket a rajznak megfelelően fel kell csavarozni a
rózsaszín műanyag tartókra, a 2 rögzítőcsavar becsavarásakor összeköttetésbe
kerülnek a nagyfeszültségű kábellel (lásd a rajzot). Az utolsó érintkezőlemezt
úgy kell felszerelni, hogy a kábel vége ne látsszon ki oldalt a műanyag
papucsból! (rövidzár veszélye). Fontos: A nagyfeszültségű érintkező lemezeket
úgy kell felszerelni, hogy a csupasz érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb
távolságra legyenek az autó más, feszültség alatt lévő érintkezőitől. Ezen kívül
az érintkező lemezek csupasz érintkező felületei az autó más részihez se érjenek
hozzá (rövidzár veszélye). Ok: Árnyékolási célból az autókban gyakran
alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket (pl. tömlőket), amelyek elektromosan
vezetőm anyagból állnak. Ezek a műanyagok letestelhetnék az érintkező lemezek
nagyfeszültségét. Az is fontos, hogy az érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A
gépkocsi teste és az érintkező lemezek közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz.
Ragassza fel az egységcsomagban mellékelt ?Achtung! Hochspannung!? (Vigyázat,
nagyfeszültség) feliratú figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a
nagyfeszültség? lemezek közelében. Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a
szerelés megkezdése előtt a pozitív ágból (foglalatából) kivett biztosítékot. Ha
mindent helyesen csatlakoztatott, és a gépkocsi parkolási helyzetben van,
megjelenik a nagyfeszültség az érintkező lemezeken, és villogni kezd a fő
egységen lévő LED mintegy 5 - 12 másodpercenként. Az első üzembeállításkor akár
5 percig is tarthat, amíg a bekapcsolás után elkezd villogni a LED. Veszélyek
karbantartás közben: A készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig
nagyfeszültség lehet jelen az érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített
töltő kondenzátornak időre van szüksége a kisüléshez. A karbantartással ki kell
várni ezt az időt a kikapcsolás (biztosíték kivétele) után. Ha nem akar várni,
akkor a kikapcsolás után egy rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a
nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest közé feltett összekötő kábellel hozzon
létre rövidzárt, amely rögtön kisüti a töltő kondenzátort, és feszültségmentessé
teszi a lemezeket. A nagyfeszültség nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély
áram folyik rajta). De ha valaki nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett
beteg, akkor a megijedés már veszélyt jelenthet. Műszaki adatok: üzemi
feszültség: 12 - 15 V (gépkocsi akkumulátor) átlagos áramfelvétel: < 5 mA
automatikus lekapcsolás: 11,5 V alá süllyed (± 5%) kimeneti feszültség: kb. 200
- 300 V ultrahang frekvencia: kb. 22 kHz ± 10% hangnyomás: max. kb.. 100 dB ±
20% ultrahang lesugárzási szöge: kb. 160° hangszóró: testhangadó, amely a ház
felső részét rezgésbe hozza (vízálló) működésjelzés: villogó LED (kb. 5 -
12másodpercenkénti periodus) nagyfeszültségű kábel hossza: kb. 4 méter
biztosíték lengő foglalatban: F500 mA nagyfeszültségű érintkező lapok 6 darab,
(eltolható kb. 62mm x 42 mm) méretek: alapkészülék: kb. 40mm x 50mm x 70mm (h x
sz x mé) Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video: KEMO M176 vízhatlan (IP65)
ultrahangos készülék nagyfeszültségű lapokkal. A KEMO M176 készülék ultrahang,
és 6 db nagyfeszültségű lapok segítségével biztonságosan távoltarthatja a
gépjárműve motorterébe bemerészkedő nyestet. A készülék teljesen vízálló és
működtetése biztonságos! Az agresszív erős intenzítású ultrahang a nyest
hallására hat, a nagyfeszültségű lapok pedig fizikailag meggátolják a nyest
jelenlétét a motortérben. Az elektromosan feltöltött lapok gyenge áramütést
közvetítenek a betolakodó nyestre, amennyiben az érintkezik a lappal és a motor
vagy karosszéria fém alkatrészekkel együtt. A lapokat a kíválasztott helyekre
pl.: kábelkötegre, alváz nyúlványokra, burkolatokra fúrésmentesen gyorkötözővel
(nem tartozéka) tudja rögzíteni. Az áramütés nem tesz kárt a nyestben, viszont
elegendő, hogy kellemetlen élményt szerezzen neki és távozásra bírja a védeni
kívánt területről. A készüléket javasolt autószervízben vagy autóvillamossági
műhelyben beszereltetni. A motortérben történő más irányú karbantartás ideje
alatt a készüléket mindenképpen lekapcsolt állapotban kell tartani. (vagy
biztosítékát kivenni) Akkumulátor védelem: A készülék automatikusan kikapcsol,
ha az akkufeszültség kevesebb mint 11,5V alá csokkenne. (nem meríti le az
akkumulátort a hosszabb időre leállított gépjármű esetében sem) A Német KEMO
ELECTONIC által gyártott nyestriasztó készülékek kialakítása Soft Start azaz
lágy indítású termékek, ami nem zavarja a gépjárművek központi egységét. A
készülékek CAN-BUS kompatibilisek így a CAN-BUS rendszerrel szerelt
gépjárművekben is biztonságosan használható. Beszerelés: A készülék beszerelése
előtt vegye ki a készülék biztosítékját a foglalatából. Az alapkészülék a
gépkocsi motorterében bármely helyére beszerelhető (ahol nem forrósodik fel
nagyon (ne szereljük be a kipufogókönyök, hűtőventillátor vagy más különösen
forró alkatrész közvetlen közelébe) ahonnan az ultrahangok jól szétterjedhetnek
a motortérben. A pozitív piros kábelt a beépített biztosítékfoglalattal együtt a
+12 V jelölés pontra kötjük, a fekete testkábelt a gépkocsi karosszériájára vagy
a -12 V jelölés pontra. A készülék ?Klemme 15? jelölésű vezetékét a fedélzeti
hálózat 15. pontjára kell kötni. Ez a 15-ös pont többnyire a gyújtáskapcsolón
vagy az autórádió euro-csatlakozóján érhető el. Ha helyesen van csatlakoztatva a
?Klemme 15? kábel, akkor a nyestriasztó csak abban az esetben van bekapcsolva,
ha nem jár a motor (az autó parkol). Ha nem találja a 15 -ös csatlakozást, akkor
keressen a gyújtáskapcsolón egy másik olyan pontot, amely parkoló gépkocsinál a
negatív pólusra, míg járó motor esetén a pozitív pólusra kapcsolódik. A kábelnek
a 15. pontra történő csatlakoztatása esetén a nyestriasztó csak parkoló autó
esetében aktiválódik (járó motor esetében nem áll fenn az a veszély, hogy a
nyest a gépjármű motorterébe felmerészkedne). Megjegyzés: Ha egyáltalán nem köti
be az egység ?Klemme 15? jelölésű kábelét, a nyestriasztó állandóan be van
kapcsolva. A nagyfeszültség kábelt fektesse úgy a motortérben, hogy az érintkező
lapok a nyest útjában és a rágás által veszélyeztetett helyekre legyenek
felszerelve. A nagyfeszültség kábelt ne vezesse közvetlenül a motor nagyon forró
részei (pl. a kipufogókönyök) mellett mert a kábel szigetelése megolvadhat. A
műanyag tartókra szerelt nagyfeszültségű lemezeket a rajznak megfelelően a
nagyfeszültség kábel tetszőleges helyén rögzíthetjük (eltolhatók). A
nagyfeszültség kábelt arról lehet felismerni, hogy a készüléken lévő messze a
leghosszabb kábel (kb. 4 méter). Az érintkező lemezeket a műanyag papucs 4
furatán át lehet rögzíteni a motortérben (csavarokkal vagy kábelkötözőkkel). A
nagyfeszültség szimbólumával ellátott nagyfeszültség lemezeket a rajznak
megfelelően fel kell csavarozni a rózsaszín műanyag tartókra, a 2 rögzítőcsavar
becsavarásakor összeköttetésbe kerülnek a nagyfeszültségű kábellel (lásd a
rajzot). Az utolsó érintkezőlemezt úgy kell felszerelni, hogy a kábel vége ne
látsszon ki oldalt a műanyag papucsból! (rövidzár veszélye). Fontos: A
nagyfeszültségű érintkező lemezeket úgy kell felszerelni, hogy a csupasz
érintkező lemezek 5 mm-nél nagyobb távolságra legyenek az autó más, feszültség
alatt lévő érintkezőitől. Ezen kívül az érintkező lemezek csupasz érintkező
felületei az autó más részihez se érjenek hozzá (rövidzár veszélye). Ok:
Árnyékolási célból az autókban gyakran alkalmaznak olyan műanyag-alkatrészeket
(pl. tömlőket), amelyek elektromosan vezetőm anyagból állnak. Ezek a műanyagok
letestelhetnék az érintkező lemezek nagyfeszültségét. Az is fontos, hogy az
érintkező lemezek ne nedvesedjenek be. A gépkocsi teste és az érintkező lemezek
közötti vízfilm ugyancsak rövidzárt okoz. Ragassza fel az egységcsomagban
mellékelt ?Achtung! Hochspannung!? (Vigyázat, nagyfeszültség) feliratú
figyelmeztető címkét egy jól látható helyre a nagyfeszültség? lemezek közelében.
Üzembe helyezés: Rakja vissza a helyére a szerelés megkezdése előtt a pozitív
ágból (foglalatából) kivett biztosítékot. Ha mindent helyesen csatlakoztatott,
és a gépkocsi parkolási helyzetben van, megjelenik a nagyfeszültség az érintkező
lemezeken, és villogni kezd a fő egységen lévő LED mintegy 5 - 12
másodpercenként. Az első üzembeállításkor akár 5 percig is tarthat, amíg a
bekapcsolás után elkezd villogni a LED. Veszélyek karbantartás közben: A
készülék kikapcsolása után még legfeljebb 3 percig nagyfeszültség lehet jelen az
érintkező lemezeken. Erre az időre a beépített töltő kondenzátornak időre van
szüksége a kisüléshez. A karbantartással ki kell várni ezt az időt a kikapcsolás
(biztosíték kivétele) után. Ha nem akar várni, akkor a kikapcsolás után egy
rövid időre (kb. 1 - 3 másodpercre a nagyfeszültségű lemezekés a gépkocsitest
közé feltett összekötő kábellel hozzon létre rövidzárt, amely rögtön kisüti a
töltő kondenzátort, és feszültségmentessé teszi a lemezeket. A nagyfeszültség
nem veszélyes emberre (csak nagyon csekély áram folyik rajta). De ha valaki
nagyon ijedős, vagy sokk által veszélyeztetett beteg, akkor a megijedés már
veszélyt jelenthet. Műszaki adatok: üzemi feszültség: 12 - 15 V (gépkocsi
akkumulátor) átlagos áramfelvétel: < 5 mA automatikus lekapcsolás: 11,5 V alá
süllyed (± 5%) kimeneti feszültség: kb. 200 - 300 V ultrahang frekvencia: kb. 22
kHz ± 10% hangnyomás: max. kb.. 100 dB ± 20% ultrahang lesugárzási szöge: kb.
160° hangszóró: testhangadó, amely a ház felső részét rezgésbe hozza (vízálló)
működésjelzés: villogó LED (kb. 5 - 12másodpercenkénti periodus) nagyfeszültségű
kábel hossza: kb. 4 méter biztosíték lengő foglalatban: F500 mA nagyfeszültségű
érintkező lapok 6 darab, (eltolható kb. 62mm x 42 mm) méretek: alapkészülék: kb.
40mm x 50mm x 70mm (h x sz x mé) Gyártó: Kemo-Electronic GmbH Video:

Tovább
Adatlap
Ár: 30.990 Ft
A hirdető: Kereskedőtől
Értékesítés típusa: Eladó
 
Feladás dátuma: 2025.01.26
Eddig megtekintették 0 alkalommal
A hirdető adatai
Tovább

Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék
Lehetőségek
Megosztók

Egyéb börze rovaton belül a(z) "Kemo M176 vízhatlan (IP65) ultrahangos nyestriasztó készülék" című hirdetést látja. (fent)



Különböző méretű élethűen ábrázolt motívum, magas minőségű vászonra feszített kép. Modern képek modern otthonba és modern belső térbe. Minőségi vászonra nyomtatott digitális minőségű motívum, fakeretre feszítve. A keret oldalaira is felfeszített vászon megismételhetetlen 3D effektust...