Nex, Dobozos Autó Nysa 522
A Nysa 522 egy olyan játékautó fémből, amely 1:34 méretarányos kivitelben,
nyitható ajtókkal, modell szintű kidolgozással készült. Néhány információ a
tudásra vágyóknak: A ZSD autógyár a lengyelországi Nysa városában működött, itt
gyártották a Nysa teherautókat 1952 és 1994 között. A nyolcvanas évekig összesen
több mint 8000 autó érkezett hozzánk. N-sorozat és 520, a legtöbb pedig a Nysa
522 valamilyen változata. Mentőből futott a legtöbb példány, de létezett többek
között teherautó, hűtöskocsi, kisbusz, sőt még tűzoltó autó is. Hofi Géza mondta
a Nysáról, hogy csak egy dolog nem zörög benne: a halott. Nem volt egyszerű
vezetni, kükönösen ha kanyarodni kellett vele. 80 kilométeres sebességnél
gyorsabban csak a nagyon bátrak, illetve a rendkívül türelmesek tudtak haladni.
Mentőkben a betegszállító térben nem volt fűtés, ezért a személyzet pokrócokkal,
vesevédővel próbált védekezni a hideg ellen. A kezdeti oldalt szelepelt
motorokat felváltó OHV vezérlésű erőforrások sem bírtak többet 100-120ezer
kilométernél teljes felújítás nélkül. A mentőszolgálatnál a motorokat
harmincezer kilométerenként cserélték, az autókat százharmincezer
kilométerenként selejtezték.
nyitható ajtókkal, modell szintű kidolgozással készült. Néhány információ a
tudásra vágyóknak: A ZSD autógyár a lengyelországi Nysa városában működött, itt
gyártották a Nysa teherautókat 1952 és 1994 között. A nyolcvanas évekig összesen
több mint 8000 autó érkezett hozzánk. N-sorozat és 520, a legtöbb pedig a Nysa
522 valamilyen változata. Mentőből futott a legtöbb példány, de létezett többek
között teherautó, hűtöskocsi, kisbusz, sőt még tűzoltó autó is. Hofi Géza mondta
a Nysáról, hogy csak egy dolog nem zörög benne: a halott. Nem volt egyszerű
vezetni, kükönösen ha kanyarodni kellett vele. 80 kilométeres sebességnél
gyorsabban csak a nagyon bátrak, illetve a rendkívül türelmesek tudtak haladni.
Mentőkben a betegszállító térben nem volt fűtés, ezért a személyzet pokrócokkal,
vesevédővel próbált védekezni a hideg ellen. A kezdeti oldalt szelepelt
motorokat felváltó OHV vezérlésű erőforrások sem bírtak többet 100-120ezer
kilométernél teljes felújítás nélkül. A mentőszolgálatnál a motorokat
harmincezer kilométerenként cserélték, az autókat százharmincezer
kilométerenként selejtezték.
Adatlap
Ár: | 3.890 Ft |
Feladás dátuma: | 2025.01.05 |
Eddig megtekintették 1 alkalommal |
A hirdető adatai
Ajándék ötletek rovaton belül a(z) "Nex, Dobozos Autó Nysa 522" című hirdetést látja. (fent)